سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
کتاب «رهبری BS» به چاپ دوم رسید

کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی توسط انتشارات نگاه معاصر، به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی است. این کتاب ۳۹۴ صفحه‌ای، در ۸ فصل از جمله؛ «در مشکل‌سازی الهام و افسانه»، «در فقدان فروتنی در رهبران»، «در کج‌فهمی و اغراق در اصالت»، «در (صداقت) رهبران»، «در چرایی بی‌اعتمادی»، «در ابتدا (خوردن) رهبران»، «در مراقب از خود به جای تکیه به رهبری» و «در جبران شکست‌ها و به جریان انداختن حقیقت» مطالب خود را عرضه است.

این کتاب با نقد صریح و بی‌پرده مفاهیم و ایده‌های رایج درمورد رهبری، به‌دنبال آن است تا یک چشم‌انداز واقع‌بینانه‌تر و کاربردی‌تر از رهبری ارائه دهد. نویسنده با بررسی افسانه‌های رایج درباره‌ی رهبری، مانند اهمیت اعتماد، صداقت و داشتن قلبی مهربان، ادعا می‌کند که این ارزش‌ها گاهی اوقات می‌توانند در عمل موانعی بر سر راه موفقیت باشند. او همچنین به تناقضات بین آموزه‌های رایج در زمینه‌ی رهبری و واقعیت‌های موجود در محیط کار اشاره می‌کند، جایی‌که رفتارهای خودخواهانه و قدرت‌طلبانه گاهی اوقات به موفقیت بیشتری منجر می‌شوند. نویسنده راهکارهایی را برای بهبود فضای کاری و راهنمایی حرفه‌ای ارائه می‌دهد که بر پذیرش واقعیت‌های محیط کار و استفاده استراتژیک از آن‌ها تمرکز دارد.

از جمله نقاط قوت کتاب، رویکرد صریح و بدون پرده‌پوشی خود در بررسی واقعیت‌های سخت محیط کار است. این اثر یک نگاه تازه و بدیع به مفهوم رهبری ارائه می‌دهد و خوانندگان را تشویق می‌کند تا فراتر از کلیشه‌های سنتی فکر کنند.

کتاب «رهبری BS» در ۳۹۴ صفحه در نوبت چاپ دوم، با قیمت ۴۵۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها