چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
ارائه تسهیلات ویژه به ناشران حوزه کودک در استان البرز

البرز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: به ناشرانی که در حوزه ادبیات کودک آثاری منتشر و چاپ کنند، تسهیلات ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، سعید جابری انصاری با اشاره به اینکه از نویسندگان، هنرمندان و ناشران استان انتظار می‌رود در حوزه کتاب کودک تولید محتوای ویژه داشته باشند، گفت: در استان البرز شاهد تشکیل قرارگاه کودک هستیم.

وی با تأکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این حوزه دغدغه‌مند است، گفت: استاندار البرز نیز همواره در حمایت از تولیدات فاخر در حوزه کودک تاکید دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین افزود: یکی از اهداف قرارگاه کودک در استان برنامه‌ریزی و نظارت، تسهیل‌گری و هدایت امور مربوط به کودک است و در این حوزه دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان مربوطه تمام همت خود را به صورت اجرایی به کار بسته‌اند.

جابری انصاری در ادامه گفت: استاندار برای حمایت از قرارگاه کودک که از تدابیر نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوده همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی را برای تحقق اهداف این قرارگاه بسیج کرده‌اند.

وی تولید محتواهای هویت ساز برای کودک و تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی از طریق ادبیات، شعر، سرود و فیلم را مهم و ضروری دانست و از ناشرین و هنرمندان استان البرز و به ویژه جبهه فرهنگی انقلاب تقاضای یاری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها