پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
پرچم‌داران فرهنگ مطالعه با رأی خود طلایه‌دار حضور در جهاد بزرگ انتخابات باشند

گلستان- مدیر نشر اهل دل و انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: انتظار می‌رود پرچم‌داران فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی همچنان راست‌قامت پرچم کشور عزیزمان را بر فراز دنیا به اهتزاز درآورده و با رأی خود طلایه‌دار صحنه جهاد بزرگ انتخابات باشند.

سید علی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گنبدکاووس در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری بزرگ ایثارگر و ابرمرد حوزه کتاب‌خوانی کشور که امر فرمودند همه‌کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند بر خود واجب می‌دانم که خود و همه پیشروان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و ایثار و شهادت را به مشارکت گسترده در انتخابات سرنوشت‌ساز دعوت کنم.

وی افزود: انتظار می‌رود پرچم‌داران فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و پرچم‌داران فرهنگ ایثار و شهادت که در زمان خود بافهم و بصیرتی بی‌نظیر به ندای امام خود لبیک گفته و سربلند از آزمایش و جهاد الهی برآمدند، همچنان راست‌قامت پرچم کشور عزیزمان را بر فراز دنیا به اهتزاز درآورده و طلایه‌دار صحنه این جهاد بزرگ (انتخابات) باشند.

کریمیان ادامه داد: امید آن دارم همه ما جامعه بزرگ و فهیم ایثارگری و کتاب‌خوان و اهل مطالعه در کنار هم در روز جمعه شور دیگری آفریده و همپای هم در پای صندوق‌های رأی حاضرشده و با رأی خود ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا و حفظ کشور اسلامی‌مان باشیم.

وی در خاتمه گفت: یادمان باشد که خداوند تبارک‌وتعالی و شهدا حاضر و ناظر بر عملکرد ما خواهند بود.

به گزارش ایبنا، سیدعلی کریمیان شاعر و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر و نماینده موسسه مردم‌نهاد کتاب‌خوانان نواندیش جرجان گنبدکاووس، مدیر انتشارات اهل‌دل و از جانبازان دوران دفاع مقدس است که پس از سال‌ها حضور در جبهه‌ها، اکنون در جبهه فرهنگی مشغول به فعالیت بوده و در حد توان می‌کوشد یاد و خاطرات دوستان شهیدش را با کلامی شاعرانه به کودکان نسل جدید منتقل کند.

از وی تا به امروز آثاری چون تک‌سوار صحرا به یاد شهید صفر قلیچ بردی پور، محلمون بهاره شهیداش بی شماره به یاد شهید مهدی حدادی، بانوی باصداقت به یاد شهیده طیبه صداقت اولین شهید زن انقلاب اسلامی گنبدکاووس، کبوتر عشق بر اساس زندگینامه شهید مدافع حرم جواد سنجه ونلی تالیف و روانه بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها