پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
رویداد فرهنگی «یک صدا ایران» در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- رویداد «یک صدا ایران» رویداد استعدادیابی و تقویت کنشگری در میدان بکری است که کمترین امکانات برای استعدادهای ناشناخته در مناطق محروم اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، رویداد «یک صدا ایران» رویداد استعدادیابی و تقویت کنشگری در میدان بکری است که کمترین امکانات برای استعدادهای ناشناخته در مناطق محروم اجرایی می‌شود.

این رویداد در در مسجد حسینیه نجف آباد ۱۳، روز ۱۳ اسفندماه در مسجد امام سجاد (ع) نجف آباد، روز ۱۵ اسفندماه در مسجد فاطمه الزهرا (س) نجف آباد و روز ۱۷ اسفندماه در مسجد امام حسن (ع) نجف آباد برگزار می‌شود.

در قالب این رویداد فرهنگی و هنری اعضای کانون‌های مساجد در مسابقات کتابخوانی، داستان نویسی، نمایشنامه نویسی با موضوعات هویت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی، امید آفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد شور اجتماعی اجرایی می‌شود.

این رویداد با هدف گسترش فرهنگ و هنر بومی با توجه به قومیت و انسجام عمومی قومیت ها و مقابله با نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان، کمک به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح فرهنگی در محلات حاشیه نشین برگزار می‌شود.

طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در کانون طاهای زنجان برگزار شد

جشن اعیاد شعبانیه با حضور دانش آموزان عضو کانون فرهنگی هنری طاها در مسجد امام صادق (ع) انصاریه زنجان برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) برگزار شد، ترویج گفتمان مهدویت و ویژگی‌های منتظران ظهور برای دانش آموزان تبیین شد.

فراخوان استعدادیابی گروه سرود توسط کتابخانه امام حسین (ع) منتشر شد

باهدف شناسایی و پرورش استعدادهای فرهنگی، فرایند جذب و استعدادیابی گروه سرود ویژه سنین ۱۰ تا ۱۵ سال (دختر و پسر) توسط کتابخانه امام حسین (ع) انجام می‌شود.

فرایند جذب و استعداد یابی گروه سرود ویژه سنین ۱۰ تا ۱۵ سال توسط کتابخانه امام حسین (ع) و خانه محیط زیست زنجان انجام می شود.

مسابقه کتابخوانی ویژه انتخابات در زنجان برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی ویژه انتخابات با همکاری مراکز فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «انتخاب صالحان» نوشته حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای است و در موضوع انتخابات با بهره‌گیری از بیانات رهبر معظّم انقلاب تدوین شده و شامل نُه فصل است که هرکدام از آن، سهمی را در تبیین نظریه ایشان در بحث انتخابات دارد.

شرح توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان، بازخوانی شاخص‌های جریان‌های وفادار به نظام، شرح وظایف وزارت کشور و شورای نگهبان، شرح وظایف نخبگان و خواص در امر انتخابات و… بخشی از موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط