دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه در پاسداران

در این مقاله قصد داریم در خصوص ۵ دارالترجمه رسمی در پاسداران با شما صحبت کنیم تا بتوانید از میان آنها بهترین دارالترجمه پاسداران را انتخاب کنید و کارهای خود را به آنها بسپارید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ شاید برای برخی از افراد پیدا کردن یا حتی انتخاب دارالترجمه پاسداران کمی سخت باشد. با توجه به اینکه در این منطقه دارالترجمه‌های فراوانی وجود دارد بهتر است در انتخاب این مراکز دقت کافی را داشته باشید. برای انتخاب یک دارالترجمه خوب در محدوده پاسداران ابتدا باید به رسمی بودن آن توجه داشته باشید یعنی زیر نظر قوه قضاییه باشد. پس از آن گزینه‌های دیگری همچون اعتبار و نظر مشتریان، سرعت عمل و سابقه فعالیت باید در اولویت انتخابی شما قرار بگیرد. کیفیت ترجمه اهمیت بالایی دارد زیرا کیفیت و دقت ترجمه تعیین‌کننده سرنوشت شما در مهاجرت یا ادامه تحصیل است. معموران سفارت شما را نمی‌شناسند. در واقع صلاحیت شما از طریق ارزیابی ترجمه‌هایی که ارائه می‌دهید، مورد سنجش قرار می‌گیرد. بنابراین، در انتخاب دفتر ترجمه، بسیار دقت کنید.

دارالترجمه رسمی میرپارس

معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه در پاسداران

یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین دارالترجمه‌های زبان انگلیسی که در ایران فعالیت دارد دفتر ترجمه رسمی میرپارس (کد ۵۳۲) است. دارالترجمه میرپارس در میدان انقلاب است و شعبه دیگری ندارد ولی بخاطر ثبت سفارش غیرحضوری و پیک رایگانی که در اختیار ساکنین محله پاسداران قرار می‌دهد، در ابتدای لیست ۵تایی ما قرار گرفته است. این دارالترجمه که به عنوان سریع‌ترین دارالترجمه نیز شناخته می‌شود امکانی فراهم کرده تا ساکنین منطقه پاسداران بتوانند به شکل کاملاً رایگان از طریق کارمند پیکی که این مرکز در اختیار آنها قرار می‌دهد مدارک خود را ارسال کنند و در کوتاه‌ترین زمان ترجمه خود را تحویل بگیرند. کیفیت کار و سرعت عملی که دارالترجمه میرپارس سرلوحه کارهای خود قرار داده، دست به دست یکدیگر داده‌اند تا این دارالترجمه را در فهرست بهترین‌های پاسداران قرار دهند.

مزایای دارالترجمه میرپارس

میرپارس با بیش از ۲۵ سال فعالیت در زمینه ترجمه رسمی، دارای مزایای زیر است:

ترجمه رسمی فوری انگلیسی

ارسال چک پرینت به واتساپ مشتری جهت بررسی

دریافت هزینه مطابق با نرخنامه (در مدت زمان عادی)

پیک معتمد دارالترجمه

داشتن تیمی حرفه‌ای و متخصص در زمینه ترجمه انواع متون

آدرس: تهران، ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب، جنب قنادی سینا، ساختمان ۱۵۳۴، طبقه اول، واحد۳

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۰۹۵۵

وبسایت: mirpars.com

از جمله خدماتی که از طریق دارالترجمه میرپارس ارائه می‌شود می‌توانیم به ترجمه مدارک شرکتی، ترجمه مدارک تحصیلی شامل دیپلم، دانشنامه و ریزنمرات، ترجمه مدارک شناسایی مانند شناسنامه، سند ازدواج و گواهینامه رانندگی و ترجمه اسناد حقوقی مانند وکالت نامه و دادنامه اشاره کرد.

دفتر ترجمه رسمی ۶۱۵ پاسداران

معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه در پاسداران

دفتر ترجمه رسمی شماره ۶۱۵ پاسداران تحت نظر دکتر مسعود یزدانی مقدم مترجم رسمی دادگستری و عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته آموزش و مترجمی زبان انگلیسی فعالیت دارد. در صورتی که در محدوده پاسداران فعالیت دارید یا ساکن این منطقه هستید و به دنبال یک دارالترجمه برای سفارش فوری مدارک خود می‌باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم به دفتر ترجمه رسمی ۶۱۵ مراجعه کنید.

آدرس: ابتدای خیابان پاسداران، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۲۷، طبقه ۱، واحد ۱

تلفن: ۰۲۱۲۶۷۱۱۸۶۹

وبسایت: translation615.com

از ویژگی‌های بارزی که این دفتر را بسیار پرطرفدار کرده می‌توانیم به انجام ترجمه در زمانی کوتاه و پارکینگ رایگان برای مشتریان حضوری اشاره داشته باشیم. انگلیسی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، روسی، اسپانیولی و آلمانی زبان‌هایی هستند که شما می‌توانید مدارک خود را در این مرکز ترجمه کنید.

دارالترجمه رسمی پویا مهر

معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه در پاسداران

دارالترجمه‌های رسمی لازم است تحت نظر مترجمین رسمی قوه قضاییه به فعالیت بپردازند. یکی از این مراکز، دارالترجمه پویا مهر است که شما می‌توانید با خیال راحت ترجمه رسمی انواع مدارک را به آنها بسپارید. پویا مهر با تجربه‌ای که بیش از ۱۰ سال از آن می‌گذرد می‌تواند به شما کمک کند تا ویزای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

ترجمه انواع مدارک رسمی آن هم به هشت زبان زنده دنیا تنها بخشی از خدماتی است که از دارالترجمه پویامهر می‌توانید دریافت کنید.

آدرس: تهران خیابان پاسداران پایین تر از تقاطع دولت پلاک ۴۸۶ طبقه ۳ واحد ۴

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۸۶۶۴۳

وبسایت: ptranslation.co

دارالترجمه رسمی هروی

اگر به دنبال دارالترجمه پاسداران می‌گردید و نمی‌دانید برای انجام ترجمه به چه جایی مراجعه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم دارالترجمه هروی را انتخاب کنید. این مرکز که با مدیریت خانم خیر فعالیت می‌کند آماده است تا انواع خدمات ترجمه متون رسمی و غیر رسمی به زبان انگلیسی را به مشتریان ارائه دهد.

خدماتی که در دارالترجمه هروی ارائه می‌شود

ترجمه رسمی مدارک شناسایی

ترجمه سند ازدواج

ترجمه انواع گواهی

ترجمه دفترچه بیمه

عدم سوء پیشینه

ترجمه آگهی تغییرات

ترجمه کارنامه‌های تحصیلی

ترجمه دانشنامه‌های تحصیلی و ریز نمرات

و سایر اسناد رسمی

دارالترجمه رسمی مهرآیین

اگر می‌خواهید بهترین دارالترجمه پاسداران را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به دارالترجمه رسمی مهرآیین بزنید. این دارالترجمه خدمات متنوعی در زمینه ترجمه مدارک مهاجرتی، تحصیلی، بازرگانی و… را می‌تواند در زمانی کوتاه و با کیفیتی مطلوب در اختیار شما قرار دهد. ساعت کاری این مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۵ پنجشنبه‌ها از ۹ صبح تا ۱۵ است. از ویژگی‌هایی که سبب شده این مرکز در پاسداران بسیار معروف شود ترجمه فوری یک روزه است؛ بنابراین اشخاصی که می‌خواهند خیلی فوری کار آنها انجام شود معمولاً از این مرکز خدمات را دریافت می‌کنند.

بهترین دارالترجمه رسمی در پاسداران چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین دارالترجمه رسمی در پاسداران لازم است از بهترین مترجمان بهره بگیرد تا مشتریان بتوانند به کیفیت کار اعتماد داشته باشند. دارالترجمه در پاسداران لازم است مجوزهای کافی برای فعالیت را دارا باشد تا مدارکی که ترجمه می‌کند مورد قبول سازمان‌های مربوطه باشد. زمانبندی مناسب در تحویل کارها از دیگر ویژگی‌هایی است که موجب می‌شود یک دارالترجمه به عنوان بهترین انتخاب شود. ضمناً تعرفه‌هایی که یک دارالترجمه باید بابت ارائه خدمات از مشتریان بگیرد لازم است مناسب باشد و از دریافت هزینه‌های گزاف خودداری کند.

هزینه ترجمه در دارالترجمه پاسداران

هزینه دارالترجمه پاسداران با توجه به عوامل مختلفی تغییر خواهد کرد البته کلیت تعرفه‌ها بر اساس نرخ نامه مصوبی است که به وسیله اداره امور مترجمان رسمی به صورت همه ساله در اختیار دارالترجمه‌ها قرار می‌گیرد؛ اما برخی از فاکتورها سبب خواهند شد که نرخ‌ها تغییر پیدا کنند. به عنوان مثال هزینه ترجمه مدارک با زبان‌هایی همچون آلمانی، ترکی، عربی و اسپانیایی تفاوت دارد. ضمناً هر چقدر که تعداد صفحات برای ترجمه بیشتر باشند هزینه بیشتری را هم باید بپردازید. همینطور در صورتی که بخواهید کار شما خارج از نوبت و به صورت آنی تحویل شما داده شود لازم است برای این موضوع هم نرخ دیگری را در نظر داشته باشید.

سخن پایانی

دارالترجمه پاسداران موضوعی بود که در این مقاله قصد داشتیم به صورت کامل در ارتباط با آن صحبت کنیم. از بهترین دارالترجمه‌های منطقه پاسداران صحبت کردیم و ویژگی‌های هر کدام را برای شما بیان کردیم تا با اطلاعات کامل و دقیق‌تری بتوانید برای انتخاب آنها اقدام کنید. فراموش نکنید به دارالترجمه‌هایی مراجعه کنید که حتماً به شکل رسمی فعالیت می‌کنند و دارای مهر و سربرگ‌های مخصوص باشند. قبل از اینکه دارالترجمه‌ای را برای ترجمه مدارک خود انتخاب نمایید حتماً نظر مشتریان قبلی را بررسی نمایید. به راحتی می‌توانید اسم آن دارالترجمه را به فارسی در گوگل سرچ کنید و نظراتی که کاربران برای آن مرکز گذاشته‌اند را مطالعه کنید. شما با کمک دارالترجمه می‌توانید خدمات متنوعی را دریافت کنید؛ حتی برخی از این مراکز می‌توانند مترجم همزمان را در اختیار شما قرار دهند تا به راحتی در کنفرانس‌ها و جلسات مختلف بدون هیچ مشکلی شرکت کنید. در صورتی که شما هم در منطقه پاسداران دارالترجمه‌ای را می‌شناسید که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد لطفاً نام آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها