پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
گشایش نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در قشم

هرمزگان - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قشم از برپایی نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، صالحه ایرانمنش از برپایی نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در قشم گفت و افزود: این نمایشگاه با هدف تقویت فرهنگ مطالعه، گسترش آگاهی‌های عمومی، گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس به مدت ۲۵ روز از ۲ اسفندماه آغاز به‌کار کرد.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار ۵۰۰ جلد کتاب در زمینه های مذهبی، ادبیات، دفاع مقدس، تاریخ، رُمان، سیاست، روانشناسی، هنری، علوم اجتماعی، فلسفه و کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم توضیح داد: به منظور استفاده تمامی اقشار از این نمایشگاه کتاب، ساعت بازدید از آن ۸ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره تعیین شد تا بیشترین میزان بازدید از این نمایشگاه صورت گیرد.

ایرانمنش اضافه کرد: کتاب اصلی‌ترین عنصر فرهنگی هر جامعه‌ای است و اگر در جامعه‌ای عشق به دانستن ایجاد نشود آن جامعه توسعه نخواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها