سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کتاب «نامه سرخ ماه» روایتی از نامه‌رسان وقت هلال احمر همدان

همدان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: کتاب «نامه سرخ ماه» روایتی از نامه‌رسان وقت هلال احمر همدان است که از اقدامات ماندگار این سازمان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، علی سنجربگی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت و همچنین کنگره شهدای غریب اسارت اظهار کرد: ثمرات و نتایج بسیاری را می‌توان برای این یادواره برشمرد که یکی از آنها تحقق جهاد تبیین است که روشنگری و بصیرت‌افزایی را در بین مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به چاپ کتاب «نامه سرخ ماه» تصریح کرد: این کتاب به قلم خانم عبهری است که خاطرات مهدی حیدری نامه‌رسان وقت هلال‌احمر همدان را روایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: در این کتاب به خدمات مهدی حیدری و تحویل نامه‌های صلیب سرخ به خانواده‌های اسرای جنگ تحمیلی پرداخته شده که یکی از اقدامات و خدمات ماندگار جمعیت هلال‌احمر استان همدان است که می‌توان برای عموم در نمایشگاه کنگره شهدای غریب اسارت ارائه شود.

سنجربگی اضافه کرد: بررسی و انتخاب بهترین پیشنهادات در این کنگره‌ها، در سال‌های آتی می‌تواند به بهتر برگزار شدن برنامه‌های مشابه و بهبود برنامه‌ریزی‌ها کمک کند که در این رابطه خوشبختانه با بررسی‌ها، نکات خوبی از تجربه برگزاری یادواره شهدای امدادگر بدست‌آمده است.

در ادامه اعضا و نمایندگان سازمان‌ها به بررسی نقاط قوت و ضعف و بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در برگزاری کنگره‌های ۲۵۰۰ شهید امدادگر و کنگره شهدای غریب اسارت پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها