چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
اقبال کودکان و نوجوانان به برنامه‌های کانون تحسین‌برانگیز است

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان هرمزگان گفت: اقبال کودکان و نوجوانان به برنامه‌های کانون پرورش فکری، قابل تحسین است.

پروین پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از روزهای پرکار غرفه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان هرمزگان در هجدهمین نمایشگاه کتاب استان گفت و افزود: از روز نخست تا روز پایان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، همکاران ما با ارائه برنامه‌های پر تعداد در خدمت کودکان و نوجوانان مراجعه کننده هستند.

وی اضافه کرد: در بخش معرفی کتاب، آثار ارزشمندی مانند «تو لک لکی یا دارکوب»، «خفاش دیوانه»، «عروسیه عروسی»، «ماه بود و روباه» و … معرفی شده‌اند و در پخش انیمیشن، «ماه بود و روباه»، «ترانه‌های عروسی»، «تن پیچ» و… برای کودکان به نمایش درآمد.

در بخش نقاشی با موضوع آزاد؛ در بخش کاردستی «کاغذ و تا» و در بخش فعالیت‌های ادبی شامل نوشتن داستان‌های چند خطی، شعرخوانی و متن ادبی و در بخش قصه‌گویی نیز قصه‌های جذابی ارائه شده و همچنین از ابتدای نمایشگاه تاکنون به کودکان و نوجوانان کتاب‌های چاپ کانون خودکار و پیکسل هدیه داده شده است.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از روز شنبه ۲۱ بهمن تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به روی دوستداران کتاب باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها