یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
چه خبر از بخش داستان فارسی نمایشگاه کتاب؟/ گردهمایی  نامداران

هرمزگان - راهرو بخش یک و دو نمایشگاه کتاب هرمزگان به موضوعات و آثار حوزه «داستان فارسی» تعلق دارد که همواره مورد توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های مختلف کتاب قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، راهرو شماره یک و دو هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان به عنوان «داستان فارسی» اختصاص دارد.

نگاه و مروری اجمالی به راهرو داستان فارسی نشان از تنوع موضوعی کتب می‌دهد. کتاب‌های عامه پسند از نویسندگان کمتر آشنا و برخی کتاب اولی‌ها در وهله اول چشم انداز تازه‌ای به مخاطب اینگونه کتب است.

مقبولیت این ژانر ادبی دارد در بین طیف سنی نوجوان و جوان به ویژه دختران سبب شده که همیشه بخش مهمی از بازار نشر کشور به این نوع ژانر ادبی اختصاص داشته باشد.

کتاب‌هایی از نویسندگان عمدتاً زن که نام‌های کمتر آشنایی دارند، مانند؛ فاطمه ایمانی، شهره احیایی، مریم السادات نیکنام، الهه رحیمی، شهلا خودی زاده، زهرا رحمانی، سروناز زمانی بیانگر روی کار آمدن نسل جدیدی از این نویسندگان است.

این موضوع بدین معنا نیست که از نویسندگان نامدار ادبیات عامه پسند کتابی در این بین نباشد. بلکه آثار چهره‌های مطرح این حوزه نیز عرضه شده است.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها