پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کتاب کودکانه «خودم را خیس کردم» رونمایی شد

همدان - کتاب کودکانه «خودم را خیس کردم» تازه‌ترین اثر غلامرضا بکتاش رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ملایر، یکی از شاعران ملایری عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از این کتاب، کتاب حاضر را تحولی در اشعار بکتاش خواند و عبور بکتاش از واژهای متداول شعر کودک و اشاره به واژه‌های امروز و در دنیای بزرگترها را پوست‌اندازی و تحول شعر وی خواند.

مریم زندی بیان کرد: نسل امروز نسل پرسش و چالش است و شاعر در این کتاب تلاش کرده نگاهی ملموس و امروزی به دنیای کودک داشته باشد.

زندی شعر بکتاش را دارای ظرافت‌های زبانی و موسیقی درونی خواند و یکی از علت‌های دلنشین بودن اشعار ایشان برای کودکان را همین خصوصیت خواند.

یکی دیگر از شاعران ملایری شعر بکتاش را شعری سنجیده و انتخاب واژگان از سوی ایشان را هنرمندانه خواند و افزود: شعر بکتاش با وجود سادگی و روانی دارای موسیقی درونی است.

کتاب کودکانه «خودم را خیس کردم» رونمایی شد

فریدون محمودی بیان کرد: کودک امروز با این سبک از شعر ارتباط خوبی برقرار می‌کند و باعث ورود کودکان به دنیای دیگری از ارتباط با کتاب شوند.

در ادامه این برنامه شاعر کتاب «خودم را خیس کردم» ضمن تشکر از اداره کتابخانه‌های عمومی برای پرداختن به آثار جدید الانتشار افزود: وقتی شاعری از ۵۰ سالگی گذر می‌کند و ۵۰ عنوان کتاب دارد باید گفت اکنون دیگر نوبت بچه‌هاست که شکوفا شوند.

غلامرضا بکتاش خطاب به کودکان حاضر در برنامه گفت: با نترسیدن از اشتباه می‌توان به قله‌های زندگی دست پیدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها