دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
۴ کتاب به مناسبت دهه فجر از نویسندگان مشهدی رونمایی خواهد شد

خراسان‌رضوی – معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: چهار کتاب از نویسندگان مشهدی در خصوص زندگینامه شهدا و انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر رونمایی و منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده بیان کرد: چهار کتاب از نویسندگان مشهدی در خصوص زندگینامه شهدا و دوران انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به عناوین این کتاب‌ها گفت: کتاب «چه روزهای سختی بود» به قلم علی براتی گجوان در وصف ترور شهید عباسی صمدی که در سال ۱۳۶۵ در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به دست گروهک‌های تروریستی منافقین هدف گلوله قرار گرفته و شهید شد یکی از این کتابهاست.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: کتاب‌های «مرشد بنواز» به نویسندگی طیبه مزینانی که در خصوص زندگی شهید سید احمد احمدی است نیز دومین کتاب از این مجموعه است، کتاب "از زندان قصر تا کوچه آمریکایی ها" به قلم الهام یوسفی هم که به زندگی شهید علیرضا یوسف نژاد اختصاص دارد سومین اثر است.

اسماعیل‌زاده با اشاره به چهارمین کتابی که در این ایام رونمایی خواهد شد بیان کرد: کتاب «سرمشق» نیز که توسط خانه انقلاب اسلامی تولید محتوا شده و موضوع آن در مورد روایات کمتر شنیده شده از زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی است هم چهارمین کتابی است که به مناسبت ایام الله دهه فجر از نویسندگان مشهدی رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ این ۴ کتاب توسط انتشارات «بوی شهر بهشت» تهیه شده و در ایام مبارک دهه فجر رونمایی و منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها