شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
جشن چاپ چهلم کتاب «نامزد گلوله‌ها»

جشن چاپ چهلم کتاب «نامزد گلوله‌ها» با حضور استاد مرتضی سرهنگی در پارک‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ جشن چاپ چهلم کتاب «نامزد گلوله‌ها» با حضور استاد مرتضی سرهنگی و جمعی از اساتید ادبیات انقلاب اسلامی در پارک‌شهر برگزار می‌شود.
کتاب «نامزد گلوله ها» نوشته مرتضی سرهنگی نویسنده است. با مطالعه این اثر با عمده رشادت‌های سردار در طول دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن آشنا خواهید شد. سرهنگی در کنار اینکه تلاش کرده در سیر کلی و مفید به اهم فعالیت‌های سردار در حفظ امنیت منطقه و ایران اشاره کند، اما از توجه به نکات و خاطرات ریز غافل نبوده و سعی کرده با ذکر برخی خاطرات روحیات اخلاقی و فردی حاج قاسم را نیز به مخاطب بشناساند. اگر به دنبال یک اثر جامع اما مختصر پیرامون زندگی این سردار دلاور هستید نامزد گلوله‌ها می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید: «هلی کوپترش وسط حلقه محاصره نشست در حالی که داعشی‌ها از هر سو به طرف او تیراندازی می‌کردند. چند ماه قبل از این داعش به شهر ترکمن نشین تلعفر حمله کرده و با اشغال شهر ده‌ها هزار نفر از شیعیان شهر را آواره کرده بود. خبرهای فروش زنان ایزدی در بازار داعشی‌ها و فروش اعضای کودکان این شهر و کشتار مردان و پسران وحشت به جان هر عراقی می‌انداخت. در سایه این ترس مرگبار بود که اهالی آمرلی بیش از هشتاد روز در محاصره کامل مقاومت کردند.»

جشن این کتاب یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۹ تا ۲۱ واقع در پارک‌شهر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها