شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
بارش برف کتابخانه‌های لرستان را تعطیل نکرد

لرستان - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه فعالیت‌ کتابخانه‌ها در شرایط بحران تابع نظر ستاد مدیریت بحران استان است، گفت: کتابخانه‌های عمومی استان در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد بارش سنگین برف در برخی از شهرهای لرستان از دو روز گذشته آغاز شد و علاوه بر خوشحالی مردم، کشاورزان، راه ارتباطی چندین روستا قطع و تردد در محورهای مواصلاتی استان به کندی صورت گرفت.

همچنین ارتفاع برف در برخی مناطق و گردنه‌های استان به نیم تا یک متر نیز رسید و مدارس در برخی از شهرهای استان به تعطیلی کشیده شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا درباره فعالیت کتابخانه‌های استان در شرایط برفی گفت: فعالیت کتابخانه‌ها در شرایط بحران تابع نظر ستاد مدیریت بحران استان است.

سیدسجاد راستخانه افزود: با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران در برخی از شهرستان‌های استان اعم از الیگودرز، ازنا، دلفان، سلسله و دورود مبنی بر تاخیر دو ساعته در آغاز فعالیت ادارات و بانک‌ها، آغاز فعالیت کتابخانه‌ها نیز در این شهرستان‌ها فقط با تاخیر دو ساعته انجام شده و همه کتابخانه‌ها در استان در حال حاضر مشغول به ارائه خدمت هستند.

بر اساس اعلام هواشناسی لرستان، سامانه بارشی ظهر امروز از استان خارج می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها