جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
این نمایشنامه‌ها را کسی برای ماه به صحنه ببرد

اثر داستانی «این نمایشنامه‌ها را کسی برای ماه به صحنه ببرد» از محمدرضا آریان‌فر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، تازه‌ترین اثر داستانی محمدرضا آریان‌فر با عنوان «این نمایشنامه‌ها را کسی برای ماه به صحنه ببرد»، شامل دو نمایشنامه به نام‌های «نمایش در یک زمستان سرد [شاید…] اتفاق می‌افتد» و «پیاده‌روی در سلول انفرادی» است که به تازگی از سوی انتشارات سیب سرخ به چاپ رسید.

محمدرضا آریان‌فر، نویسنده، شاعر و نمایشنامه‌نویس متولد سال ۱۳۳۲ در خرمشهر است و «بانوی مه»، «بازنویسی قتل ذکر نشده‌ی یک اول شخص جمع»، «دل و دشنه»، «شطرنج باد»، «شبی که هملت شکسپیر را کشت»، «زاغی»، «زهور»، «اسب‌ها هنوز در من شیهه می‌کشند»، «رقص با توفان» و «دو روایت جامانده از باد» از جمله آثار او به شمار می‌آید.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «میکائیلی: روز اول از ترس موش‌ها از تخت پایین نمی‌اومدم اما کم کم هم به اون‌ها هم به این ترس عادت کردم. اون‌ها هر روز بعد از نوشیدن یه فنجون قهوه با من، برمی‌گردن به فاضلاب‌های شهر. من دیگه از اون‌ها وحشت ندارم… از هیچ‌چیز نمی‌ترسم. حتا از دست دادن فرصت‌ها هم دیگه نمی‌تونه منُ به وحشت بندازه.»

کتاب «این نمایشنامه‌ها را کسی برای ماه به صحنه ببرد» در ۸۴ صفحه، به قیمت ۶۵ هزار تومان، با شمارگان ۳۰۰ نسخه و از سوی انتشارات سیب سرخ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها