چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
برگزاری جشنواره فجر به رونق حوزه شعر و ادب کمک می‌کند

البرز - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برگزاری جشنواره شعر فجر با این سبک و سیاق به رونق حوزه شعر و ادب کمک فراوانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، علی نوروزی عصر سه شنبه در جشنواره بین المللی شعر فجر (محفل شعر بانوان) که با حضور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در کرج برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم برگزاری این قبیل برنامه‌ها تداوم داشته باشد چرا که برنامه‌هایی با این سبک و سیاق به رونق حوزه شعر و ادب کمک فراوانی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شاعران بسیار خوب و تأثیرگذاری در استان البرز حضور دارند که در سطح کشور می‌درخشند، از نغمه مستشار نظامی به عنوان یکی از شاعران شاخص این استان نام برد و گفت: این بانوی شاعر باعث افتخار و نماد شعر و ادب در استان البرز است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد: امروز در سلسله برنامه‌های جشنواره بین‌المللی شعر فجر در شهر کرج میزبان بانوان شاعر هستیم.

نوروزی اضافه کرد: در این محفل اشعاری با محوریت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و همچنین موضوعات روز از جمله حوادث تروریستی اخیر و اشعار آیینی خوانش شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها