سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
تولید پادکست و اینفوگرافی طی دهه فجر در مراکز کانون همدان/ ایجاد غرفه کودک در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همدان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از تولید پادکست و اینفوگرافی همزمان با دهه فجر در مراکز کانون همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر در کمیته کودک ستاد دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر پیش رو برای همه ما یک دهه خاص است زیرا انتخابات را در ۱۱ اسفند ماه داریم افزود: باید همه تلاش خود را برای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر این انتخابات داشته باشیم.

وی ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای ایجاد شور اجتماعی و امیدآفرینی بین خانواده‌ها و کودکان است که باید در ابتدا این کار از کارمندان و خانواده‌های آنها در دهه فجر شروع شود که خود این بچه‌ها شادی را لمس کنند و کودک مشوق پدر و مادر برای حضور در انتخابات باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های سال جاری باید با کیفیت و خلاقانه باشد و تنها بیان یک گزارش ساده و روزانه نباشد، افزود: در گذشته ما در دهه فجر بسیار شاد بودیم و همه ما خاطره خوبی از آن دوران داریم و باید همین شادی را برای آنها ایجاد کنیم.

ابراهیمی‌هژیر خاطرنشان کرد: به عنوان مدیر این کمیته برنامه‌ریزی لازم را برای هر نهاد و دستگاه عضو این کمیته در نظر خواهیم گرفت که با همکاری یکدیگر یک کار شاخص و با کیفیت با جامعه هدف کودک و نوجوان انجام دهیم.

وی به برپایی جشن انقلاب در سینما کانون با اجرای تئاتر برای کودکان اشاره و اظهار کرد: کانون امسال میزبان و برگزار کننده بزرگترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کشور در چهار رشته سفال، عکاسی، نقاشی و خطاطی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: در ۱۴ بهمن سه هزار دانش‌آموز در سالن ابن‌سینا دور هم جمع شده و برنامه‌های بسیار متنوعی را برای آن روز در نظر گرفته‌ایم که می‌خواهیم تمام اعضای کمتیه کودک، به یاری کانون بیایند تا برنامه‌ای در خور شان کودکان شهرمان برگزار کنیم.

وی به افتتاح نمایشگاه دو سالانه در فرهنگسرای پرواز اشاره و اضافه کرد: در این نمایشگاه نزدیک ۲۰۰ اثر برگزیدگان این رویداد ملی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته خواهد شد.

ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: اختتامیه این رویداد ملی در ۱۵ بهمن ماه با حضور معاون وزیر در سالن استانداری خواهد بود و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره به صورت حضوری و مجازی و پخش به صورت بر خط از رسانه ملی انجام می‌گیرد.

وی همچنین به ارائه خدمات رایگان پیک امید در مدرسی عشایری یکی از روستاهای شهرستان اسدآباد اشاره و تصریح کرد: البته در پنج روستای دیگر هم مربیان سیار و پستی کانون حاضر شده و به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به تولید پادکست با عنوان رادیو انقلاب توسط اعضا و مربیان کانون ملایر، تولید اینفوگرافی برای ایام دهه فجر، برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهر دمق، برگزاری مسابقه ورزشی در مدرسه خلیج فارس، جشن بزرگ پیامبر مهربانی به مناسبت روز مبعث در کانون کبودراهنگ اشاره کرد.

وی همچنین ادامه داد: کانون همایش کاپشن صورتی را در هفته دوم دهه فجر خواهد داشت که قرار است در این روز عروسک‌های جمع‌آوری شده را به کمک بهزیستی به کودکان نیازمند بدهیم.

ابراهیمی‌هژِیر به اجرای برنامه مشترک با اورژانش اجتماعی سازمان بهزیستی در منطقه شهرک ولیعصر اشاره و خاطرنشان کرد: البته اجرای طرح کانون - مدرسه را نیز داریم که در دهه فجر در مدارس کم برخوردار خواهد بود.

وی گفت: در ۲۲ بهمن ماه برپایی غرفه کودک و نوجوان با همکاری اعضای کمیته کودک در مسیر راهپیمایی را خواهیم داشت که با حضور اعضای کمیته و کارشناسان فرهنگی - هنری و ادبی کانون به ارائه خدمات برای کودکان و نوجوانان خواهیم پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان ابراز کرد: امیدواریم که در هفته‌های پیش رو با همکاری و برنامه‌ریزی لازم بهترین روزها و لحظات را برای کودکان و نوجوان رقم بزنیم و خاطره‌ای خوش را برای آنها و خانواده‌ها ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها