سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
«خرسی ادب یادش رفته» برای کودکان بالای ۴ سال منتشر شد

کتاب «خرسی ادب یادش رفته» نوشته استن و جن برنستین با ترجمه کیارش شادمهری از سوی انتشارات نردبان روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «خرسی ادب یادش رفته» نوشته استن و جن برنستین برای کودکان بالای چهار سال نوشته شده است. ترجمه این کتاب را کیارش شادمهری انجام داده و انتشارات نردبان منتشر کرده است.

موضوع کتاب درباره خانواده خرس‌هاست؛ آن‌ها معمولاً مؤدب هستند، ولی یک روز، ادب را فراموش می‌کنند و دیگر نمی‌گویند «لطفا» یا «متشکرم». حالا مامان‌خرسی باید دست به کار شود به آن‌ها یادآوری کند که چرا ادب همیشه و همه‌جا مهم است. باید داستان را بخوانید تا ببینید که مادر خرسی چه راهکاری پیدا می‌کند.

بخشی از متن کتاب:

«مامان‌خرسی درست نمی‌دانست چرا یا چطور این طوری شد. ولی یک چیز را خوب می‌دانست مهم نبود دلیل این بی‌ادبی چیست، مهم این بود که خانواده‌ی خرسی به هل دادن، تنه زدن، حرف بد زدن و بی‌ادبی عادت کرده بودند!

سر میز اوضاع بدتر هم می‌شد. بچه‌ها ظرف‌ها را از دست هم می‌کشیدند، با دهان پر حرف می‌زدند، غذا را به طرف هم پرتاب می‌کردند و از زیر میز به هم لگد می‌زدند!».

انتشارات نردبان کتاب «خرسی ادب یادش رفته» نوشته استن و جن برنستین با ترجمه کیارش شادمهری را در ۲۴ صفحه مصور رنگی، شمارگان دو هزار نسخه و به بهای ۶۵ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط