شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی تغییر می‌کند

خراسان‌رضوی- مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) پس از ۷ سال فعالیت به‌زودی تغییر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) که از دی ماه ۱۳۹۵ سکاندار این مجموعه است، قرار است طی چند روز آینده این صندلی را ترک کند.

گفته می‌شود حسین سعیدی به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی خراسان منصوب شده و قرار است جایگزین رضا خوراکیان شود که هفته پیش از سوی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان مدیر عالی حرم مطهر رضوی منصوب شده است.

روزنامه سراسری خراسان، شهرچاپ خراسان، هلدینگ آخرین خبر، روزنامه های استانی، دفتر پژوهش، مرکز تخصصی رسانه از بخش‌های موسسه فرهنگی خراسان به شمار می‌رود.

حسین سعیدی دی ماه ۱۳۹۵ بعد از ۲ ماه سرپرستی سیداحمدمیرزاده که جایگزین جوادمحمدزاده مقدم مدیرعامل سابق به‌نشر شده بود، به عنوان مدیرعامل مهم‌ترین بخش نشر آستان قدس رضوی و یکی از بزرگ‌ترین ناشران کشور منصوب شد.

سعیدی پیش از به‌نشر سمت‌هایی همچون معاون دبیرشورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، معاون پشتیبانی موسسه فرهنگی قدس و مدیریت پژوهش و برنامه معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی را در سابقه کاری خود داشت.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی تغییر می‌کند

از جعفر مروارید معاون فعلی طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مهدی‌سیم‌ریز مدیر فعلی تولید انتشارات آستان قدس رضوی، مسعود فرزانه مدیرعامل فعلی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی و سید احمدمیرزاده معاون و سرپرست سابق به‌نشر به عنوان گزینه‌های جایگزینی حسین سعیدی در انتشارات آستان قدس رضوی نام برده شده است.

به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور و تنها موزع رسمی محصولات سایر موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی با بیش از ۲۰ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد و تهران و تعدادی نمایندگی در برخی از شهرستان هایی مانند گرگان، نیشابور، تربت حیدریه، درگز، قوچان و تولید سالانه قریب صدها عنوان کتاب و محصول فرهنگی بیش از سه دهه در حال فعالیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها