سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
شاعر روشندل آزادشهری غافلگیر شد

گلستان- محمدعلی سادین شاعر روشندل آزادشهری در سالروز تولدش با دریافت هدیه‌ای از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان غافلگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آزادشهر، محمدعلی بسطامی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر صبح سه‌شنبه به‌منظور تحقق وعده الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هم‌زمان با سالروز تولد محمدعلی سادین شاعر روشندل آزادشهری در منزلش حضور یافت و هدیه‌ای تقدیم وی کرد.

این اقدام در راستای سفر یک‌روزه الهام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیئت همراه (۶ دی‌ماه) به شهرستان آزادشهر و حضور در منزل شاعر پیشکسوت محمدعلی سادین صورت گرفت که در آن دیدار سادین ضمن تشریح وضعیت خود، خواستار دستگاه ضبط کننده صدا و هدفون و متعلقاتش شد.

در همین راستا و به‌فوریت؛ اقلام درخواست شده تهیه شد و صبح امروز هم‌زمان با سالروز تولد محمدعلی سادین، توسط محمدعلی بسطامی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به وی تقدیم شد.

به گزارش ایبنا، محمدعلی سادین از شاعران روشندل و پیشکسوت شهرستان آزادشهر است که از وی مجموعه شعری با نام «از قره تکن تا آزادشهر» تا به امروز روانه بازار نشر شده است.

همچنین محمدعلی سادین که خود نیز در سال‌های دفاع مقدس در جبهه ها حضورداشته است برادر شهید هنرمند «اسماعیل سادین» از شهدای هنرمند شهرستان آزادشهر است که در ۱۶ شهریور ۱۳۶۶ در مریوان هنگام درگیری با نیروهای حزب دمکرات و کومله براثر شکنجه و اصابت گلوله به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانیال IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    یعنی هست کسی هنوز تو محله ها،تو استان ها،ببینه کسی تنها ست،بی کسه،یا احتیاج به نوعی کمک داره،حالا پول شاید نباشه،همین که بری سر بزنی ،مثل جانباز های ما شیمایی،قطع نخاع،اعصاب روان،زندانی ها،تیمارستان،،پرورشگاه ها،معلولان، دشمن مارو از جنگ تحریم نتوست کاری کنه،باید کمک هم باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها