دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» در آذربایجان‌غربی نقد و بررسی می‌شود

آذربایجان‌غربی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: نشست نقد و بررسی کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» اثر حمید حسام و مسعود امیرخانی در ارومیه برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، نشست نقد و بررسی کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» اثر حمید حسام و مسعود امیرخانی از انتشارات سوره مهر با حضور مجازی مسعود امیرخانی، نویسنده اثر، محمدعلی ضیائی، منتقد ادبی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می توانند روز پنجشنبه، ۷ دی ماه ساعت ۱۰ در سالن جلسات کتابخانه مرکزی ارومیه واقع در خیابان ارشاد حضور به هم رسانند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند با استفاده از پیوند کترونیکی اسکای روم و انتخاب گزینه مهمان این نشست را مشاهده کنند.

این مسئول ادامه داد: مادران شهید، اسوه‌های همیشگی، مانا و جاوید صبوری و شکیبایی‌اند و به انقلاب اسلامی اعتبار می‌دهد و اعتبار و سرمایه نظام اسلامی، از خون مطهر شهدا به ارمغان آمده است.

معصومی گفت: نقش خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا انکارناپذیر و بی‌بدیل است که با تربیت و پرورش آن نسل بی‌مانند و بی تکرار، تاریخ انقلاب اسلامی را به جان و قلب خود تقسیم کردند.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری چنین محافلی به بهانه‌های مختلف که مزین به نام شهدا است بتوانیم گوشه‌ای از این رشادت‌هایی این بانوان را تکریم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها