یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
یک جرعه کتاب برای دانش آموزان اهواز

خوزستان - از سوی معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ویژه برنامه «یک جرعه کتاب بایلدا»برای دانش‌آموزان اهوازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز صبح یکشنبه در جمع دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه شهید علامه امینی اهواز بیان کرد: کتابخانه شهید رجایی یکی از قدیمی‌ترین کتابخانه‌های عمومی اهواز است که با توجه به موقعیت مکانی آن همیشه میزبان دانش آموزان است.

خدیجه مرادی ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از دغدغه‌های مهم این کتابخانه دانست و افزود: هنگام مطالعۀکتاب شما با موضوع‌ها، فرهنگ‌ها و ایده‌های بسیار گوناگونی آشنا می‌شوید و درباره موضوع‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، بیش‌تر کاوش می‌کنید.

مرادی خواندن کتاب را کمک به بهبود واژگان دانست و گفت: خواندن کتاب کمک می‌کند تا در برابر انواع گوناگون ساختار جمله‌ها، سبک‌های نوشتاری و روش‌های بیان به درک مطلب‌تان برسید.

وی با بیان اینکه خواندن تأثیر مثبتی در مهارت نوشتاری و ارتباط بچه‌ها دارد، تصریح کرد: خواندن کتاب برای کودکان دوزبانه یا کودکانی که در حال یادگیری زبان دوم هستند، جزء مهم دستیابی به صراحت کلام است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز در مورد نحوه عضویت در کتابخانه و تخفیف ۵۰ درصدی حق عضویت برای دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه داد.

در این برنامه نمایش ننه سرما برای دانش‌آموزان اجرا شد و همچنین از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کتاب به دانش‌آموزان اهدا و مسابقه ببه همراه جوایز به آنان اعطاء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها