سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کارگاه آموزشی «تربیت جنسی» در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - کارگاه آموزشی مهارتی «تربیت جنسی و آسیب الکل» با حضور سیدکمیل حسینی، جامعه‌شناس و متخصص حوزه روابط زناشویی و اختلال‌های جنسی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این کارگاه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع «تربیت جنسی و آسیب الکل» با تدریس این مشاور رسانه و کارگردان بسیاری از مستندهای مطرح حوزه روابط جنسی صدا و سیما به‌صورت رایگان برای خانواده‌ها و شهروندان بوشهری صبح چهارشنبه ساعت ۹ در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این کارگاه کاربردی در تربیت نسل آگاه و فرهیخته با مشارکت ادارات دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، اداره کل بهزیستی استان، هلال احمر بوشه و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

همچنین در این روز، کارگاه دیگری با حضور سید کمیل حسینی با همین موضوع «تربیت جنسی» ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اجتماعات نیمای جنوب کتابخانه عمومی خلیج فارس برای جامعه کتاب استان بوشهر به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ سیدکمیل حسینی، مدرس دانشگاه، جامعه‌شناس و متخصص حوزه روابط زناشویی و اختلالات جنسی، مشاور رسانه و کارگردان مستندهای متعدد در حوزۀ تربیت جنسی است که تألیفاتی هم با موضوع تربیت جنسی ویژۀ والدین و مربیان نظیر «آخ‌جون که من منم!» و… داشته که در آن به مسائل مهمی چون سوالات جنسی کودکان، چگونگی رفتار عاطفی و جنسی والدین در خانه، مدیریت رسانه (تبلت و موبایل و..)، مهارت نه گفتنف مهارت نه شنیدن، خویشتن‌داری، ایجاد علاقه به هویت جنسی خویش، خود لمسی و مسئولیت‌پذیری به‌طور علمی و اصولی پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها