سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
اهدای کتاب به مدارس زنجان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی

زنجان-مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را اهدای کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه عنوان کرد و گفت: در همین راستا علاوه بر کتابخانه مساجد، به مدارس نیز کتاب اهدا می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی ۷۵۰ به دبیرستان سردار سلیمانی زنجان اهدا شد.

وی یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را اهدای کتاب در راستای ترویج کتابخوانی عنوان کرد و افزود: به مناسبت هفته کتاب بیش از یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مراکز فرهنگی، مذهبی استان اهدا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان و مسئولین کتابخانه‌ها با حضور در مخزن کتاب ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با توجه به نیاز های منطقه و محل نسبت به انتخاب و جمع آوری کتب مورد نیاز خود اقدام کردند.

اسلامی از اهدای کتاب به مساجد، مجامع و مراکز فرهنگی، مدارس ابتدایی و متوسطه، خانه‌های قرآن، دانشگاه پیام نور و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: به همین مناسبت کتاب هایی نیز به ائمه جماعت مساجد استان اهدا شد.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان به مخزن کتاب ستاد استان اشاره کرد و افزود: کانون‌ها با مراجعه به مخزن و جستجو و انتخاب کتب مورد نیاز، در راستای غنی سازی کتابخانه های مساجد زنجان از آن بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط