دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
«ویراست» به دانشگاه شهید بهشتی می‌رود

گلستان- کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات ویراست در نمایشگاه کتابی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، نمایشگاه کتب تخصصی حیطه علوم ورزشی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده علوم ورزشی و تندرسی دانشگاه شهید بهشتی تهران برپا می‌شود و انتشارات ویراست از شهرستان گرگان با ارائه آثارش در حوزه ذکر شده پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

انتشارات ویراست در کنار انتشاراتی چون انرژی، بامداد کتاب، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، حتمی، علم و حرکت و مبانی در این نمایشگاه حضور دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه ساعت ۸ تا ۱۸ از این رویداد فرهنگی بازدید کنند.

نمایشگاه کتاب از سوی معاونت پژوهشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی در ساختمان این دانشکده در دانشگاه شهید بهشتی دایر می‌شود و حضور برای عموم و بهره‌مندی از نمایشگاه برای عموم آزاد اعلام خواهد بود.

به گزارش ایبنا، انتشارات ویراست به مدیر مسئولی امیر دانا از سال ۱۳۹۹ شمسی در شهرستان گرگان آغاز به کار کرده و به عنوان یک ناشر فعال تا به امروز حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها