شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کتابخانه طالقان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

البرز - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: کتابخانه شهرستان طالقان در ساختمان دو طبقه ساخته می‌شود و تاکنون بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ نمای ساختمان هم به پایان رسیده است.

علی معدنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج اظهار کرد: برای طالقان یک پروژه کتابخانه در حال ساخت داریم که چند روز قبل در همین راستا با امام جمعه و فرماندار هم دیدار داشتیم؛ از آنها درخواست داشتیم که در خصوص تأمین اعتبار این پروژه همکاری و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی در ادامه خبر داد: در دور قبل سفر ریاست جمهوری اعتبار هشت میلیارد تومانی به ساخت کتابخانه عمومی در طالقان اختصاص یافت.

طالقان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی برخودار است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز اضافه کرد: این کتابخانه در ساختمان دو طبقه ساخته می‌شود و تاکنون بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ نمای ساختمان هم به پایان رسیده است.

معدنی‌پور یادآور شد: مجری ساخت کتابخانه طالقان شهرداری و بهره‌بردار پروژه نهاد کتابخانه‌ها است؛ با اعتبارات دولتی احداث و بعداً تحویل نهاد می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان البرز از مردم طالقان برای بهره‌مندی از منابع کتاب‌های با قدمت بالا عنوان کرد: طالقان با توجه به پیشینه خوب ادبی و داشتن مفاخر و نویسندگان بزرگی همچون آیت الله طالقانی و جلال آل احمد از ظرفیت‌های خوبی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها