سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
انتشار و انعکاس بیش از ۱۰ هزار خبر مربوط به مسابقات قرآن از بجنورد

خراسان شمالی- مسئول ستاد خبری چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: بیش از ۱۰ هزار خبر از مسابقات قرآن کریم در استان خراسان شمالی توسط اصحاب رسانه منتشر و منعکس شد.

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در بجنورد اظهار کرد: از روزها قبل از برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تیم و ستاد خبری این دوره از مسابقات فعال شد.

وی گفت: در چندین نشست با اهالی رسانه استان خراسان شمالی و همچنین نشست‌های خبری با حضور دست‌اندرکاران برگزاری و اجرای مسابقات اهمیت پوشش رسانه‌ای این مسابقات برای استان به طور شفاف گفته شد.

کریمی مطرح کرد: به طور بی‌سابقه‌ای بیش از ۱۰ هزار خبر در طول چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در صدر خروجی رسانه‌های ملی و استانی قرار گرفت.

وی مطرح کرد: از ابتدای شکل‌گیری ستاد خبری بزرگ‌ترین رویداد مذهبی و دینی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت خبرنگاران استان با تمام توان پای کار آمدند.

کریمی در پایان از تمام مدیران رسانه‌های فعال برای انعکاس و پوشش چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تشکر و گفت: این رویداد با انتشار اخبار هر روزه درصدر خبرهای روز ایران بود.

به گزارش ایبنا، چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در بخش‌های نعمات دینی و آوایی با حضور ۳۵۶ شرکت‌کننده در شهر بجنورد آغاز و هجدهم آذرماه سال جاری به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط