شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
شبکه بهداشت در ۲ کتابخانه عمومی اهواز راه‌اندازی می‌شود

خوزستان- رئیس بهداشت غرب اهواز از راه‌اندازی شبکه بهداشت در دو کتابخانه عمومی شهید باهنر و ابن‌سکیت اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، شایسته شمی‌پور صبح شنبه در بازدید از کتابخانه‌های عمومی به همراه خدیجه مرادی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز ضمن ابراز خرسندی از وجود کتابخانه‌های عمومی به عنوان محلی امن برای اعضا اظهار کرد: درکتابخانه‌های عمومی از گذشته تاکنون تغییرات زیادی به وجود آمده است و کتابخانه‌ها امروز میتوانند به عنوان محلی امن برای مطالعه فرزندان قرار گیرند.

شمی‌پور افزود: کتابخانه‌ها برای کتابخوانان کودک و نوجوان که آینده کشور را رقم می‌زنند، می‌توانند از لحاظ اجتماعی و نیز مهارتی نقش مثبتی را ایفا کنند.

وی ضمن بازید از دو کتابخانه عمومی، گنجه اشیا را برای استفاده مراجعان، از امتیازات بهداشتی بودن کتابخانه‌ها برشمرد و بیان کرد: در دوره‌ای که کتابخانه می‌رفتیم گنجه نگهداری وسایل شخصی وجود نداشت و وسایل روی میزها پراکنده بود، اما در حال حاضر با وجود کمد وسایل ضمن محافظت از اموال اعضا، عضو آسوده است که وسایل شخصی‌اش از ویروس درامان است.

رئیس بهداشت غرب اهواز ایجاد شبکه بهداشت در دو کتابخانه‌ها عمومی شهید باهنر و ابن سکیت را ضروری دانست و افزود: به دنبال کسب و کارهای کوچک در کتابخانه‌های عمومی و نیاز به امکانات بهداشتی در این کتابخانه‌ها درصد هستیم که شبکه بهداشت را در این دو کتابخانه تشکیل دهیم.

وی ضمن انتقاد از شهرداری منطقه ۵ اهواز برای آب‌های راکد محوطه وردی کتابخانه ابن سکیت عنوان کرد: آب‌های راکد موجب بیماری و می‌تواند انتقال دهنده پشه‌های موذی باشد که در حال حاضر شیوع پیدا کرده است

.شمی پور گفت: در راستای سلامت کارکنان کتابخانه‌های عمومی خوزستان، طرح تست قند و فشار خون و با مشارکت تیم‌های درمانی شبکه بهداشت غرب اهواز اجرا می‌شود

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهری صالحی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    کارمفیدوخداپسندانه بنوبه خودم موافق وتشکرمیکنم ازعزیزان زحمتکش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها