دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
نشست «ایران‌شناسی در چین» برگزار می‌شود

معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی، ذیل برنامه‌های تحقیقاتی گروه «مطالعات ایران‌شناختی» و به منظور پاسخ به مسائل و پرسش‌های مطالعات ایران‌شناسانه در فراسوی مرزها، با دعوت از صاحب‌نظران این عرصه، مجموعه نشست‌های تخصصی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هفتمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «ایران‌شناسی در فراسوی مرزها» با عنوان «ایران‌شناسی در چین» و با حضور دکتر محمدامیر جلالی دانشیار و رئیس مرکز تحقیقات چین دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر «جواد منصوری»، سفیر سابق ایران در چین و مشاور رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و «علی محمد سابقی» رایزن سابق فرهنگی ایران در چین و عضو انجمن دوستی ایران و چین سه‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

اهمّ محورهای گفت‌وگو در این برنامه عبارتند از «وضعیت ایران‌شناسی در کشور چین» و «راهکارهای بهبود شرایط ایران‌شناسی در چین». دبیری این جلسه را دکتر رضا ذبیحی، دکترای روابط بین‌الملل و عضو هیئت علمی بنیاد ایران‌شناسی بر عهده خواهد داشت.

در این مجموعه نشست‌، بنیاد ایران‌شناسی میزبان (حضوری و مجازی) همه علاقه‌مندان به حوزه مطالعات ایران و ایران‌شناسی خواهد بود.

نشست هفتم از سلسله نشست‌های تخصصی «ایران‌شناسی در فراسوی مرزها» با عنوان «ایران‌شناسی در چین» سه‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۰ تا ۱۲ در بنیاد ایران‌شناسی، تالار دکتر حبیبی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور مجازی می‌توانند به لینک حضور برخط www.skyroom.online/ch/iranology/neshast مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط