دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
فراخوان سومین پویش «اهدای کتاب» منتشر شد

بوشهر – فراخوان سومین پویش «اهدای کتاب» برای تأسیس کتابخانه در مناطق کمتربرخوردار استان بوشهر از سوی کتابشهر بوشهر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، کتابشهر بوشهر از بدو تأسیس خود، در کنار عرضۀ کتاب و تازه‌های نشر و محصولات فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی و…، از توسعۀ فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق کمتربرخوردار غافل نمانده تا جایی که این کتابفروشی با انتشار فراخوان‌هایی، خیران فرهنگی و مردم را به اهدای کتاب‌های بدون‌استفاده و خوانده‌شده فرامی‌خواند تا با استفاده از کتب جمع‌آوری شده، کتابخانه‌هایی را در مناطق روستایی و کمتربرخوردار استان بوشهر ایجاد کند.

به گفتۀ عباس حسینی‌مقدم، یکی از مدیران کتابشهر بوشهر، این کتابفروشی تاکنون با مشارکت‌های مردمی و برخی از دستگاه‌های فرهنگی نظیر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، موفق شده سه کتابخانۀ خیرساز را در دو نقطۀ روستایی استان بوشهر؛ یعنی روستای بندرعامری دیلم و روستای تلخو دشتی و یک کتابخانه در کانون اصلاح تربیت بوشهر با مشارکت مردمی و همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان راه‌اندازی کند که امسال نیز با انتشار فراخوان سومین پویش «اهدای کتاب» در پی جمع‌آوری منابع برای ایجاد یک کتابخانۀ دیگر در یکی از روستاهای کم‌برخوردار این استان است.

در فراخوان این پویش آمده است: «کتاب‌هایی را که نیاز ندارید به ما بدهید تا با آن یک کتابخانه بسازیم…» خیران و اهداکنندگان کتاب، می‌توانند کتاب‌های خود را تا پایان آذر ۱۴۰۲ به کتابشهر ایران شعبه بوشهر به نشانی بوشهر، میدان امام خمینی ارسال کنند. برای هماهنگی بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۳۷۷۱۵۰۳۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها