شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
آغاز به کار جام رسانه‌ای «‌امید» با حضور رسانه‌های استان یزد

یزد - جام رسانه‌ای «‌امید» در قالب رویداد آنلاین ۲۴ ساعته با حضور اصحاب رسانه و فضای مجازی استان یزد آغاز به کار کرد.

زهرا برادران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به آغاز به کار جام رسانه‌ای «‌امید» با حضور اصحاب رسانه استان یزد گفت: این رویداد رسانه‌ای همزمان با هفته بسیج به مت ۲۴ ساعت در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در قالب این رویداد رسانه‌ای به مدت ۲۴ ساعت جام رسانه‌ای برگزار می‌شود و مسئولان نیز با حضور در این رویداد پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

مدیراجرایی جام‌امید گفت: هدف از برگزاری این جام‌امیدآفرینی و ارائه فعالیت‌های پیشرفت استان در محورهای مختلف است.

برادران‌زاده بیان کرد: در این رویداد خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی حضور دارند که با صورت همزمان و در قالب طرح ۲۴ ساعته اخبار خود را منتشر می‌کنند.

وی ادامه داد: قالب های این جام رسانه ای ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافیک، کلیپ موبایلی است.

علی محمد پارسائیان، رئیس بسیج رسانه استان یزد در مراسم آغاز به کار جام رسانه‌ای‌امید گفت: یکی از برنامه‌های هفته بسیج توسط بسیج رسانه جام رسانه‌ای «‌امید» است که به تولیدات اخبارامید آفرین می‌پردازند.

وی افزود: این برنامه به مدت ۲۴ ساعت است که در سه موضوع جهادامید و جهاد تبیین و جهاد سازندگی اخبار و تولیدات محتوا صورت می‌گیرد.

حمیدرضا محدث، جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در این مراسم با اشاره به نقش رسانه‌ها در مباحث پیرامون طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: امروزخلأحضور رسانه‌ها در مبحث فلستین به نوعی آشکار است.

وی افزود: نگاه الان به قضیه فلستین و عملیات طوفان الاقصی به گونه‌ای است که جایگاه رسالت رسانه را به خوبی آشکار می‌کند و به نوعی رسانه باید سابقه جنایات رژیم صهیونسیتی و تاریخچه رژیم صهیونیستی را به جامعه معرفی کند تا بتوان سابقه طوفان الاقصی و مقاومت را نشان داد.

محدث ادامه داد: در حوزه‌امید و رشد محور مقاومت نیز بایستی به نسل جوان معرفی شود و تاریخچه فلستین که با سنگ مبارزه خود را شروع کرده‌اند نشان داد و امروز که به موشک رسیده‌اند نیز نشان داد.

وی افزود: نبرد بین حق و باطل نکته اصلی است که باید به آن پرداخته شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: کشتار کودکان و نوجوانان و پزشکان به عنوان نکاتی است که رسانه باید بپردازد و جامعه جهانی را بیدار کند.

محدث با اشاره به برنامه‌های بسیج گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم بسیج را معنای واقعی به مردم بشناسانیم.

وی افزود: بسیج به فرموده فرمانده معظم کل قوا نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها است و یک بسیجی انسانی چند منظوره است که باید این نقش را به جامعه معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: هشت گروه تخصصی مسائل اصلی استان را بررسی کرده‌اند که اقتصاد زیربنایی، فرهنگی اچتماعی، مدیریت و حکمرانی، آموزش تحقیقات وفناوری، زنان و خانواده، بهداشت وسلامت، آموزش و تربیت و گردشگری و صنایع دستی به عنوان این گروه‌ها هستند.

وی افزود: مسائلی مانند شهر نمونه گردشگری ایرانی اسلامی یزد به عنوان نمونه طرح‌های ما است که تربیت راهنمای گردشگر انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط