چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
اهدای کتاب مولف و ناشر هرمزگانی به زوار امام رضا(ع)

هرمزگان - مولف و ناشر هرمزگانی، در آخرین روزهای هفته کتاب و کتابخوانی به زوار امام رضا(ع) کتاب اهدا کرد.

مولف و ناشر هرمزگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از اهدای کتاب به زوار امام رضا (ع) در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: در این هفته به مدت سه روز به عنوان خادم کانون‌های خدمت رضوی در مشهد و در چایخانه کوثر در صحن حرم حضور داشتم.

امیر حسین والا افزود: در این مدت به برخی از علاقه‌مندان این امام همام، کتاب یاضامن آهو، سه قصیده رضوی، سروده دکتر مظاهر مصفا، استاد سهیل محمودی و کاری از کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان اهدا شد.

وی ادامه داد: حدود ۹۰ نفر از خادم‌های استان هرمزگان عازم مشهد شدند و در طول یک هفته حضور در مشهد مقدس، سه روز آن را در چایخانه به ارائه خدمت به زائران علی بن موسی الرضا پرداختند.

این شاعر هرمزگانی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین خوراکی‌های سوغاتی استان خرما است، خادمان استان هرمزگان با خرما کام زائرهای امام رضا را شیرین کردند.

والا در پایان گفت: خادمان علاوه بر خدمت، برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله خواندن زیارت حضرت علی بن موسی الرضا، قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، اجرای مداحی و خواندن اشعار مختلف با موضوع امام هشتم شیعیان را اجرا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها