سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
ویژه برنامه شبی دلنشین با یار مهربان در بندرعباس/ نشست نمایشنامه خوانی در ابوموسی

هرمزگان - ویژه برنامه شبی دلنشین با یار مهربان در بندرعباس و نشست نمایشنامه خوانی در ابوموسی بخشی از اخبار هفته کتاب و کتابخوانی از چهارگوشه هرمزگان است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، هرمزگان در روز پایانی هفته کتاب همچنان روزهای شیرین و پرکار کتاب محور را تجربه می‌کند.

ساماندهی نمازخانه کتابخانه اندیشه و بررسی مشکلات کتابخانه

کتابخانه اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای شهرک نور بندرعباس با مدیریت کبری میرحسینی یکی از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان است و با فعالیت های گسترده، توجه مسئولان را به خود جلب کرده است.

ساماندهی نمازخانه کتابخانه اندیشه و بررسی مشکلات کتابخانه در نشست صمیمانه با فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان یکی از برنامه‌های روزهای پایانی هفته کتاب و کتابخوانی بود.

اعضای این کتابخانه در خصوص رفع مسائل و مشکلات کتابخانه پیشنهاداتی ارائه کردند.

ویژه برنامه شبی دلنشین با یار مهربان (کتاب) در تخت بندرعباس

ویژه برنامه جشن کتاب و تجمع مادران و کودکان در محکومیت رژیم غاصب و کودک کُش اسرائیل، با محوریت کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی در شهر تخت بندرعباس برگزار شد.

در این ویژه برنامه فرهنگی کتاب محور، از فعالین فرهنگی و چهره‌های کتابخوان این کتابخانه تقدیر شد و برنامه‌های متنوع از جمله: نمایش پارکبان کتابخوان می‌شود، کلاس درس و کتابخانه و مسابقه کتابخوانی حاجی فیروز اجرا شد و سرود نسل آرمانی توسط اعضای کودک کتابخانه خوانده شد.

در بخش دیگر برنامه گروه هنری صدای خنده جنوب، به هنرنمایی پرداخت. همخوانی سرود سلام فرمانده و عزیزم حسین، نمایشگاه کتاب، حضور کودکان با عروسک به یاد کودکان غزه از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

معرفی کتاب در شهرستان حاجی‌آباد

کتابخانه عمومی الزهرا (س) شهرستان حاجی‌آباد در روزهای پایانی هفته کتاب و کتابخوانی، به برگزاری معرفی کتاب، نشست کتابخوان مدرسه‌ای، برنامه قصه گویی، شعرخوانی و اهدای جوایز اقدام کرد.

معرفی کتاب ۱۰ قصه از امام حسن عسکری (ع) توسط ملیکا مجنون پور؛ قصه های کوچک برای بچه های کوچک، توسط مهدیس میرزایی؛ کتاب کهکشان ها، توسط پریا پردلی؛ راز ماهی ها، توسط زینب روزستان با شعار آینده خواندنی است به همت ثریا مرادی شهدادی، کتابدار این کتابخانه انجام شد.

قصه خوانی و بلندخوانی کتاب در دولاب قشم

کتابخانه سبزاندیشان روستای دولاب شهرستان قشم با مدیریت جمیله دفاعی، در هفته کتاب و کتابخوانی روزهای پرکاری را تجربه کرد.
میزبانی از دانش آموزان، اجرای برنامه های متنوع مثل: نشست قصه خوانی، بلند خوانی کتاب، اجرای نمایشی داستان، جشن کتاب، تجلیل و تقدیر از جامعه کتابخوان و … بخشی از برنامه‌های این کتابخانه بودند.

برپایی نشست نمایشنامه خوانی در ابوموسی

الهام رئیسی، مسئول کتابخانه شهدای خلیج فارس شهرستان ابوموسی با تاکید و توجه به هنر نمایش، نشست نمایش‌نامه خوانی برگزار کرد.

این نشست با حضور نوجوان عضو فعال کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در جنوبی‌ترین شهرستان ایران برگزار شد.

معرفی کتاب هنر شفاف اندیشیدن توسط پرستار هرمزگانی

سلوی صادقی پرستار بخش انکولوژی بیمارستان کودکان بندرعباس به مناسبت هفته کتاب و روز پرستار به معرفی کتاب هنر شفاف اندیشیدن اقدام کرد.

هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی و از محصولات فرهنگی نشر چشمه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها