دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
تجلیل از ۵۰ عضو برتر و فعال کتابخانه توریان/ میزبانی کتابخانه شهید بهشتی میناب از کودکان استثنایی استقلال

هرمزگان - در چهارگوشه هرمزگان در هفته کتاب، مراسم فراوانی از تجلیل از ۵۰ عضو برتر و فعال کتابخانه توریان تا میزبانی کتابخانه شهید بهشتی میناب از کودکان استثنایی استقلال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، بسته خبری کتاب محور یک روز مانده به پایان هفته کتاب به خبرهایی از چهارگوشه هرمزگان تعلق دارد.

تجلیل از ۵۰ عضو برتر و فعال کتابخانه توریان

همزمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی جشن باشکوهی برای کودکان روستای توریان برگزار شد و از ۵۰ عضو برتر و فعال کتابخانه این روستا تجلیل بعمل آمد.

در این جشن باشکوه، تمامی معلمان دبستان و مربیان مهدکودک با همکاری دهیاری توریان و معلمان دبستان رسالت و سرای نور توریان در سالن ورزشی شهید محمد توریانی حضور داشتند.

توریان، روستایی در دهستان رمکان بخش مرکزی شهرستان قشم و در حدود ۳۱ کیلومتری جنوب غرب قشم در استان هرمزگان قرار دارد.

کتابخانه شهید بهشتی میناب میزبان کودکان استثنایی استقلال

در آخرین روزهای هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه شهید بهشتی میناب میزبان کودکان کم توان آموزشگاه استثنایی استقلال شد.

در این برنامه علاوه بر معرفی کتابخانه و آشنایی با بخش کودک و رده‌های سنی، کتاب پسرک پشت پنجره از مجموعه کتاب های سلامت روانی کودکان برای آنها توسط کتابدار باز خوانی شد.

در بخش دیگری از برنامه نیز مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار شد که به سه تا از بهترین نقاشی های این کودکان جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

شب شعر در پارسیان برگزار شد

به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی محفل شب شعری در شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان برگزار شد.

این شب شعر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر و ادب شهرستان برگزار و شعرا به سرودن اشعار خویش با موضوعیت آزاد پرداختند.

این شب شعر با حضور شعرای شهرستانی و شاعرانی از شهرستان‌های همجوار در محل مؤسسه فرهنگی هنری طرقه پارسیان با دف نوازی برگزار شد.

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب (س) در جزیره ابوموسی

حجت الاسلام شیرزاد حسنی گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم باشکوهی با حضور پرشور مردم این شهرستان برگزار شد.

به مناسبت این روز مبارک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابوموسی در بیمارستان پارس ضمن تبریک روز پرستار به کارکنان، با اهدا کتاب از زحمات آنان تقدیر کرد.

این مراسم با مشارکت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها