یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کتاب‌های نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی رونمایی شد

کهگیلویه و بویراحمد-در آیینی با حضور معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، از کتاب‌های منوچهر سیف سادات نویسنده‌ استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در یاسوج، منوچهر سیف سادات نویسنده کتاب‌های «راهکارهای حقوقی زندگی»، «واکاوی زندگی شخصیت‌های اسطوره‌ای» و «بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در نگاه قوانین» است، که در سال ۱۴۰۲ چاپ و رونمایی شدند.

امید خوب پور معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۷ کتاب و در سال ۱۴۰۲ نیز تاکنون ۸۲ عنوان کتاب توسط نویسندگان چاپ شده است.

وی با بیان اینکه نویسندگان شناسایی شده استان هزار و ۸۰۰ نفر هستند، اظهار داشت: ۳۶ کتابفروشی و ۷۰ کتابخانه عمومی در سطح استان وجود دارد، همچنین اعضای ثبت شده کتابخوان ۱۵۲ هزارنفر است.

کتاب‌های نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی رونمایی شد

خوب پور با بیان اینکه کتاب در مهجوریت به سرمی‌برد، عنوان کرد: در گذشته نمایشگاه‌های کتاب استان با استقبال خوبی از سوی ناشران و مردم میشد، از زمان شیوع کرونا این نمایشگاه برگزار نشد.

معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در تلاش برای برگزاری نمایشگاه کتاب هستیم، باید فضای را ایجاد کنیم که پاتوق کتاب باشد و مردم دسترسی آسان به کتاب را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها