یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
برگزاری کارگاه مطالعه مفید ویژه طلاب حوزه علمیه حضرت زینب میناب/ عضویت رایگان در کتابخانه شهید بهشتی

هرمزگان - به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، کارگاه مطالعه مفید ویژه طلاب حوزه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد و همه طلاب به عضویت رایگان کتابخانه شهید بهشتی این شهرستان درآمدند.

کتابدار و رابط فرهنگی کتابخانه‌های میناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با روش‌های خواندن و مطالعه مفید به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) میناب خبر داد.

زینب بارانی افزود: در این کارگاه به چگونگی روش‌های مطالعه پرداختم و راه‌های مطالعه مفید را برای طلاب این حوزه علمیه بیان کردم.

وی گفت: سرفصل‌های روش‌های مطالعه مفید مانند مطالعه کردن در سکوت، ورزش کردن قبل از مطالعه برای تقویت عملکرد مغز، توجه به زمان مطالعه، داشتن یک برنامه ریزی منظم، یادداشت برداری حین مطالعه و دوری جستن از چیزهایی که باعث حواس پرتی می‌شود مثل: موبایل، تبلت و تلویزیون در این کارگاه تدریس شد.

او اضافه کرد: در ادامه به معرفی منابع در زمینه روش‌های مطالعه پرداخته شد و مهم ترین منبع در این زمینه را کتاب «روش‌های مطالعه و یادگیری» تالیف دکتر علی اکبر سیف از انتشارات دوران معرفی کردم.

همچنین در پایان کارگاه طلاب این حوزه علمیه به عضویت رایگان کتابخانه شهید بهشتی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها