پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
۲ سالن مطالعه عمومی در شیراز به بهره برداری رسید

فارس- با مجوز اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس دو سالن مطالعه «سین و صاد» و «آدینه» در شهر شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، همزمان با هفته کتاب، ظهر پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس و جمعی از کارکنان این اداره کل، دو سالن مطالعه «سین و صاد» و «آدینه» ویژه بانوان در شهر شیراز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در حاشیه این افتتاح با اشاره به اینکه از چند سال گذشته مدیریت سالن‌های مطالعه به عهده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، گفت: تمامی سالن‌های مطالعه در استان فارس برای فعالیت لازم است از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مجوز دریافت کنند.

وی اضافه کرد: با افتتاح این دو سالن مطالعه در شهر شیراز، در حال حاضر ۱۷ سالن مطالعه عمومی دارای مجوز در استان فارس فعال است.

فیروزی، سالن مطالعه را از نیازهای اصلی کاربران کتابخانه‌های عمومی توصیف کرد و گفت: ایجاد سالن‌های مطالعه بخش زیادی از نیاز دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران را در حوزه کتابخانه ای تأمین می‌کند.

به گزارش ایبنا؛ سالن «سین و صاد» با ظرفیت ۵۴ میز مطالعه ویژه بانوان در خیابان منوچهری شیراز فعال شده است؛ همچنین سالن مطالعه «آدینه» با ظرفیت ۳۶ میز مطالعه مخصوص بانوان در خیابان همت جنوبی (وکلا) به مراجعان خدمات ارائه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها