پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
مسابقه کتابخوانی «یار مهربان من» در لرستان برگزار می‌شود

لرستان - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «یار مهربان من» در کودکستان و مدارس ابتدایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد علی‌اکبر دریکوند گفت: به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» مسابقه کتابخوانی «یار مهربان من» در کودکستان و مدارس دوره ابتدایی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: کتابخوانی برای کودکان، تمرینی برای کسب مهارت‌های اجتماعی، تعامل و گفت‌وگو با دیگران و نیز تمرین و تجربه‌ای برای خوب گوش دادن به شمار می‌رود.

معاون آموزش ابتدایی لرستان با اشاره به اینکه قصه‌خوانی، گنجینه‌های واژگانی کودکان را پربار کرده و آنان را برای خواندن و نوشتن بهتر آماده می‌سازد، افزود: خواندن کتاب برای کودکان در گسترده‌تر شدن دایره لغات کودک، پرورش خلاقیت و کنجکاوی، افزایش تمرکز، یادگیری روش‌های حل مساله و آمادگی کودک برای ورود به مدرسه بسیار تاثیرگذار است.

دریکوند با بیان اینکه این مسابقه با هدف ارتقای سطح اطلاعات و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، افزود: در این مسابقه علاقه‌مندان کتابی را به انتخاب خود مطالعه کرده و سپس برداشتی از محتوای کتاب به‌صورت خلاقانه به صورت متنی pdf یا در قالب ویدئوهای ۳ الی ۵ دقیقه‌ای در بستر شاد به شماره ۰۹۹۲۷۳۰۵۵۸۱ ارسال می‌کنند.

دریکوند گفت: شرکت کنندگان از ۲۴ آبان تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند و در پایان به آثار برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نگار. IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    خوب
  • نگار IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    خوب نبود به نظر من یعنی اینکه جواب خوب بود اونیکه من نمی‌خواستم نیو 90نمره داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها