چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
مسابقه کتابخوانی «فصل عسل» در استان کرمان برگزار شد

کرمان- مسئول اموربانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسابقه کتابخوانی با عنوان کتاب «فصل عسل» شامل زندگی و خاطرات شهید «علیرضا اشرف گنجویی» در مدارس استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، مریم مغفوری با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی فصل عسل افزود: با توجه به اهمیت شهدای دفاع مقدس در الگو شدن قشر نوجوان و جوان این مسابقه با رنگ و بوی شهدای برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقه برای تمامی رده سنی دختران و پسران دانش آموزان آزاد بود، تصریح کرد: و برای اینکه دانش آموزان دغدغه کمتری برای پیدا کردن و تهیه کتاب داشته باشند از ۲۰ مهر سال جاری هر روز یک فصل از این کتاب به صورت صوتی در شبکه اجتماعی ایتا بارگذاری و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۱۹ و ۲۰ آبان مسابقه به دو صورت برگزار شد، ادامه داد: نوع اول شرکت در مسابقه به صورت آزمون از محتوای کتاب بود و نوع دوم ارائه تولید محتوا از کتاب فصل عسل شامل طراحی، نقاشی، عکس نوشت و پادکست بین ۸۰۰ دانش آموز شرکت کننده در مسابقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقه بیش از ۱۰۰ اثر تولید محتوا به دبیرخانه برگزاری مسابقه ارسال شد، تصریح کرد: اختتامیه این مسابقه ۲۳ آبان ماه در شهرستان زرند از توابع استان کرمان برگزار شد.

به گزارش ایبنا، کتاب فصل عسل شامل زندگی و خاطرات شهید «علیرضا اشرف گنجویی»، توسط نشر کنگره شهدای استان کرمان در هزار نسخه و ۱۶۴ صفحه روانه بازار نشر شده است.

این کتاب نتیجه مصاحبه و تحقیق فهیمه طاهری از فعالین فرهنگی حوزه دفاع مقدس با ملیحه ابراهیمی، همسر شهید اشرف گنجویی است که حکیمه مجاهدی آن را به رشته تحریر درآورده است.

این مسابقه برای تبیین رشادت‌های مردان دوران دفاع مقدس در بین دانش آموزان بود که از فعالیت های حوزه امور بانوان آموزش پرورش کرمان و به همت اداره کل حفظ آثار ارزش های نشر دفاع مقدس استان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها