سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
۳ کتاب حوزه کودکان و نوجوانان در سمنان رونمایی شد

سمنان- مراسم رونمایی از سه کتاب حوزه کودکان و نوجوانان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان؛، مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان همزمان با ظهر سه شنبه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد سه کتاب شامل آواز ستاره ها، سایه روشن ها و جوانه های امید همگی تالیف نسترن قدرتی رونمایی شد.

استاندار سمنان در این مراسم ضمن اشاره به ضرورت برنامه ریزی در حوزه مطالعه تاکید کرد: افزایش ارتباط مابین کتابخانه عمومی استان و شهرستان ها با دانشگاه ها و حوزه علمیه در بخش های تخصصی و علمی و فرهنگی امری حائز اهمیت است.

سید محمدرضا هاشمی همچنین گفت: افزایش سرانه مطالعه و سرانه امانی کتاب و توسعه کتابخانه‌های مشارکتی باید به صورت ویژه در دستور کار باشد.

وی افزود: یکی از مباحث و مشکلات اصلی و جدی استان در حوزه پیری جمعیت و کاهش نرخ فرزند آوری است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود، اطلاع رسانی، تولید محتوا و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی در این بخش ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها