سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
۵۰۰ دانش آموز در جشنواره قلم جوان شرکت کردند

زنجان- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان گفت: ۵۰۰ دانش آموز در جشنواره داستان نویسی قلم جوان شرکت کردند.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای استعدادسنجی دانش‌آموزان زنجانی جشنواره داستان نویسی؛ قلم جوان در زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت مجموعه‌های تربیتی و مسجدی سطح شهر برای دانش‌آموزان نوجوان زنجانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: استعدادیابی و جذب دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند و نیز برگزاری فعالیت علمی و ادبی که نوجوانان مسجدی و بسیجی متولی آن هستند، از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان با اشاره به مشارکت ۵۰۰ دانش‌آموز در این جشنواره بیان کرد: کل هزینه‌های مربوط به این جشنواره فرهنگی توسط شهرداری زنجان پرداخت شده است.

مرادلو با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور گلستان جعفریان نویسنده مطرح کشوری و در قالب برگزاری کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد، افزود: با معرفی نفرات برتر اقدامات ثانویه در پرورش این استعدادها انجام خواهد شد.

مرادلو با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های شورای شهر انجام اقدامات فرهنگی با همکاری سایر دستگاه های مرتبط است، اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و بصیرتی، ساخت فیلم مستند شهید سید اسداله موسوی، طرح دوبلاژ و گویندگی با موضوع مفاخر علمی و تاریخی شهر زنجان، سلسله نشست‌های سواد زندگی با رویکرد خوب زیستن در مسیر زندگی مشترک، اجرای برنامه تقویت بنیان خانواده ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ ساله و والدین و طرح اجرای برنامه ترکیبی فاخر و شاد (چیلله گجسی) از جمله برنامه‌هایی است که با مشارکت شهرداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط