دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
مسابقه شعر «نیروی انتظامی خودمان» برگزار می‌شود

زنجان-مسابقه شعر «نیروی انتظامی خودمان» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، در راستای تجلیل و تکریم فعالیت‌های شبانه‌روزی سربازان انتظامی فراخوان شعر «نیروی انتظامی خودمان» منتشر شد که هدف از آن از اهداف این جشنواره ارتقا دانش پیشگیرانه، تبعیت از قوانین، ترویج فرهنگ قانون‌گرایی و ترسیم چهره اجتماعی و مهربان از مدافعین امنیت اعلام شده است.

بر همین اساس این جشنواره شعر با محورهای اعلامی در پوستر به زبان فارسی و در همه قالبهای کلاسیک و نو و سپید برگزار و در نهایت به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

بازدید اعضای کتابخانه عمومی خیری موسوی از نمایشگاه کتاب

اعضای فعال نوجوان کتابخانه عمومی خیّری سید سجاد و سیده فاطمه موسوی شهرستان زنجان به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، از نمایشگاه کتاب عمومی با چهار هزار عنوان و ۵۰ هزار جلد کتاب بازدید کردند.

نمایشگاه کتاب عمومی با چهار هزار عنوان و ۵۰ هزار جلد کتاب در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برپا کرده است که به همین بهانه اعضای فعال نوجوان کتابخانه عمومی خیّری سید سجاد و سیده فاطمه موسوی شهرستان زنجان از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

علاوه بر این اردوی فرهنگی و سینمایی «بچه زرنگ» به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب، توسط کتابخانه عمومی سید سجاد و سیده فاطمه موسوی شهرستان زنجان، با حضور اعضای کودک و نوجوان به همراه والدینشان در سینما بهمن زنجان برگزار شد.

برگزاری سوگواره فرهنگی و هنری به مناسبت ایام فاطمیه در زنجان

دومین سوگواره منطقه ای تئاتر میدانی و نمایش های آیینی (ویژه ایام فاطمیه) با عنوان سوگواره «بانوی آب و آیینه» با هدف رونق بخشی به نمایش های مذهبی و فرهنگسازی در خصوص حجاب و عفاف و تکیه بر توانایی هنرمندان متعهد توسط این مرکز برگزار می‌شود.

پرداختن به زوایای مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین صحیح دفاع از ولایت توسط ایشان، زندگی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر فرهنگ اسلامی ایرانی و روحیه مقاومت، ترویج حجاب و شیوه زندگی سالم اسلامی و تاثیر آن بر جوانان و خانواده‌ها از موضوعات محوری این سوگواره است.

اولویت انتخاب آثار در این بخش با نمایش‌ها و داستان‌هایی است که با بهره گیری از انواع گونه‌های بدیع و کم حجم و با بیانی هنرمندانه و پرهیز از نگاه سطحی، به موضوعات سوگواره پرداخته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط