شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کارگاه تخصصی آموزش داستان در مشهد برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی - کارگاه تخصصی آموزش داستان هم‌زمان با کتاب با حضور محمداسماعیل حاجی‌علیان، نویسنده و استاد دانشگاه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، هم‌زمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران کارگاه تخصصی آموزش داستان در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

این رویداد فرهنگی که یکشنبه ۲۸ آبان ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار خواهد شد، با حضور محمداسماعیل حاجی‌علیان نویسنده و استاد دانشگاه همراه خواهد بود.

محمد اسماعیل حاجی علیان متولد ۱۳۵۹ در سنگسر است که جریان نویسندگی را با داستان شروع کرد و بعد به نوشتن نمایشنامه، فیلمنامه، رمان، ناداستان و پژوهش پرداخت. او تاکنون بالغ بر صد داستان کوتاه نوشته است. آثار این نویسنده که برگزیده جایزه جلال است تاکنون در جشنواره‌های زیادی نظیر کتاب سال، قلم زرین، داستان حماسی، رمان انقلاب و… حائز رتبه شده‌اند.

به گزارش ایبنا؛ سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ با برنامه‌های فرهنگی متنوع و با حضور نویسندگان و فعالان فرهنگی در خراسان‌رضوی همراه با سایر شهرهای کشور برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها