شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
برگزاری طرح جلسات نقد کتاب با رویکرد ارزش‌های دینی و انقلابی

خراسان‌رضوی - مدیرمسئول جمعیت فضیلت وحی و دبیر جلسات نقد تخصصی کتاب گفت: طرح جلسات نقد کتاب با رویکرد ارزش‌های دینی و انقلابی در راستای انتقال مفاهیم درست اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، حسین عباس‌زاده پهلون در توضیح اهمیت جلسات نقد کتاب جمعیت فضیلت وحی تشریح کرد: برگزاری طرح جلسات نقد کتاب با رویکرد ارزش‌های دینی و انقلابی، با توجه به دغدغه‌های فرهنگی و اسلامی در راستای انتقال مفاهیم درست اسلامی است.

وی افزود: این طرح با هدف جهاد تبیین، تعدادی جلسات نقد کتاب با حضور نویسندگان و ناشران در هفته کتاب برگزار می‌کند که خط اصیل گفتمان انقلاب اسلامی در آنها ارائه و باب گفتگویی دو یا چندجانبه در این زمینه باز خواهد شد.

پهلوان ادامه داد: در همین راستا موضوع آینده‌پژوهی جریان مقاومت فلسطین و قرائت انقلابی عصر ظهور در تقابل با نحله های انحرافی، سرلوحه موضوعات این برنامه قرار گرفته و ابتدا رونمایی از چند کتاب مرتبط در هفته کتاب در ۲۴ الی ۳۰ آبان مد نظر است.

او بیان کرد: در مرحله بعد جلسات نقد تخصصی کتاب انجام و در مرحله نهایی برگزاری مسابقه خلاصه نویسی و نقد کتاب، به صورت تبلیغی ترویجی در رده‌های دانش آموزی و دانشجویی در سطح استان خراسان رضوی برگزار می‌شود که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز آن در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌پذیرد.

پهلوان ادامه داد: این طرح با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اجرا شده است و امیدواریم بتوانیم از دستگاه ها و سازمان های مرتبط با موضوعات، در هر سه بخش برنامه فوق نیز مشارکت پذیری داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها