دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
مسابقات قرآنی در مناطق محروم زنجان برگزار می‌شود

زنجان- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در مناطق محروم گفت: با مصوبه کمیسیون فرهنگی شورا از این مسابقات حمایت مالی انجام خواهد شد.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: رویکرد شورای شهر در دوره ششم حمایت از برنامه‌های فرهنگی است و در این زمینه اقدامات متعددی با همفکری اعضای شورا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد زیرساخت‌های اساسی در عرصه‌های مختلف فرهنگی در جهت اهداف مهم نظام، خدمت‌رسانی به مردم و جامعه گام‌های اساسی برداریم، اضافه کرد: در این راستا از ظرفیت ارگان‌های مختلف هم استفاده می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به طرح پیشنهادی قرآن مبین در قالب (برگزاری برنامه‌های فاخر قرآنی در مناطق محروم) و درخواست انجمن اتحادیه دانش‌آموزان در خصوص رویداد نوجهان (نقش جایگاه برجسته ایران در نظم نوین جهانی) در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان اضافه کرد: همچنین در این جلسه درخواست اداره کتابخانه ها در خصوص تبدیل کتابخانه‌ها به باشگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در قالب مساعدت مالی مطرح و با آن موافقت شد.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات شورای شهر در بحث فرهنگی مساعدت مالی برای اجرای برنامه های موسسات، تفاهم‌نامه همکاری با اداره بنیاد شهید در راستای ترویج، گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان، استفاده از ظرفیت تبلیغاتی در محیط شهر، درخواست مساعدت درباره برگزاری رویدادهای ورزشی و تجلیل از والدین قهرمانان شاخص بود.

مرادلو تاکید کرد: رویکرد شورای شهر در این دوره در تمام مسائل و انتخاب‌ها، توجه ویژه به مسائل فرهنگی است و انتظار می‌رود پس از چهار سال شاخص‌های موجود در این حوزه را ارتقا بخشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان افزود: از ابتدای سال تاکنون از چند کتاب شاخص با موضوع زندگی نامه شهدا، تهیه فیلم موضوعی درباره شهدا و دفاع مقدس و چند برنامه مهم فرهنگی در قالب شب شعر، رویدادها و جشنواره‌های ادبی حمایت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط