یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
خاطرات سرمربی سابق تیم فوتسال ایران ضبط و ثبت شد

فارس- به منظور حفظ و نگهداری خاطرات و تلاش‌های ورزشی سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، خاطرات او ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران از مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) بازدید کرد.

سرمربی شیرازیِ سابقِ تیم ملی فوتسال ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مدیریت اسناد و کتابخانه ملی، وجود چنین سازمانی با کارکردهای پژوهشی و فرهنگی در شهر شیراز را کاملاً ضروری و به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی بودن شهر شیراز دانست.

سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال کویت با اشاره به وجود اسناد تاریخی فراوان در کشور و شیراز، از تلاش کارکنان برای دیجیتال کردن منابع و حفظ و نگهداری میراث مکتوب برای پژوهشگران و آیندگان تمجید و قدردانی کرد.

روح اله منوچهری، مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز)، ضمن استقبال از حضور ورزشکاران در مدیریت اسناد و توجه و اهمیت ورزشکاران به میراث مکتوب گفت: آقای ناظم الشریعه از افتخارات ملی و بین المللی شهر شیراز هستند که حضور ایشان در کشورهای مختلف، به نوعی اشاعه فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی کشورمان است.

به گزارش ایبنا؛ در این بازدید و به منظور حفظ و نگهداری خاطرات و تلاش های سید محمد ناظم الشریعه در حیطه کار و ورزش، تاریخ شفاهی ایشان ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها