شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان تماشاخانه سیار برپا کرد

سمنان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برپایی تماشاخانه سیار در این مجموعه خبر داد و گفت: ترویج هویت ملی و دینی یکی از اهداف این طرح است.

نبی الله خدابخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از سمنان، با اشاره به برپایی تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، تاکید کرد: این طرح در راستای برنامه های کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه تماشاخانه سیار برای اجرای نمایش در مناطق کم برخوردار حضور پیدا کرده است، افزود: استقبال نونهالان و نوجوانان از این طرح بسیار پرشور بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه این طرح اهدافی را نیز دنبال می کند که از جمله آنها می توان به تقویت هویت ملی و ایرانی و دینی اشاره کرد، گفت: تقویت باورهای معنوی و دینی از طریق نمایش و هنر، از دیگر اهداف ما است.

خدابخشی با بیان اینکه آشنایی کودکان با شرایط روز از طریق نمایش و قصه گویی از دیگر بخش های این طرح است، تاکید کرد: در مدت یک هفته برپایی این تماشاخانه ۱۵ هزار نفر از نوجوانان استان از این طرح بهره مند شدند.

وی افزود: در این تماشاخانه همچنین تلاش شده تا از ظرفیت هنرمندان بومی به خصوص نویسندگان بومی استان سمنان نیز بهره گیری شود.

گفتنی است کنگره سه هزار شهید استان سمنان بهار سال آتی در سمنان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها