شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
۱۸۶ اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان مازندران ارسال شد

مازندران- دبیر یازدهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج هنرمندان مازندران گفت: ۱۸۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

سید مجتبی مصیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، اظهار کرد: یازدهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج هنرمندان با هدف گسترش فرهنگ، ادبیات، هنر و ادبیات داستی و شناسایی استعدادهای این حوزه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به ایجاد فضای مناسب برای رقابت فعالان حوزه ادبیات داستانی، افزود: فراخوان این جشنواره در چهار محور جهاد تبیین، امید، ایمان و آینده، زیست عفیفانه و بخش ویژه که شامل شهدای هنرمند دفاع مقدس است منتشر شده بود.

دبیر یازدهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه این جشنواره در ۲ رده سنی نوجوانان زیر ۱۷ سال و بزرگسالان بالای ۱۷ سال، در حال برگزاری است، گفت: ۱۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره در مازندران ارسال شد که بیشترین آثار مربوط به شهرهای بابل و ساری است و ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان را بانوان تشکیل می‌دهند.

مصیبی با اشاره به اینکه داوری آثار در مرحله استانی انجام شد و ۹ اثر منتخب داریم، تصریح کرد: ۱۴ اثر برای بخش کشوری انتخاب می‌شوند و اثر ۲۵ نفر از منتخبان هم در قالب کتاب چاپ می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها