پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کتاب به بیماران سرطانی بیمارستان بقایی اهواز اهدا شد

خوزستان - برای ابراز همدردی از کودکان بیمار در طوفان الاقصی، به بیماران سرطانی بیمارستان بقایی اهواز، کتاب اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: دبیرخانه رویدادهای ترویجی این اداره کل با مشارکت شورای مقاومت اسلامی دفاع از فلسطین خوزستان برای حمایت از کودکان مظلوم فلسطین درصد برآمد ظهر چهارشنبه، با اهدای کتاب و شاخه گل به عیادت بیماران سرطانی بیمارستان بقایی اهواز برود.

مجید منادی با بیان اینکه در سلسله برنامه‌های ترویجی این اداره کل اولویت با کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: در هفته ملی کودک نیز با مشارکت دستگاه‌های همسو به ملاقات کودکان بیمار بیمارستان گلستان رفتیم تا از این طریق علاوه بر شاد کردن کودکان فرهنگ کتاب و کتابخوانی را بین کودکان ترویج کنیم.

وی با اشاره به مسائل اخیر غزه و مظلومیت مردم فلسطین بیان کرد: اسرائیل با وجود کودک کشی‌هایی که این روزها انجام می‌دهد از همیشه متزلزل‌تر است و با خون کودکان می‌خواهد رسوایی خود را بشوید. امیدواریم با یاری خداوند و نصرت الهی این لکه ننگین برای همیشه پاک شود.

منادی گفت: از زمانی که طوفان الاقصی رخ داد، هیمنه رژیم اسرائیل به عنوان یک مدعی قدرت شکسته شد. هر چند رفتار وخشونتی که امروز در مواجهه با مردم، کودکان و بیماران روی می‌دهد، دل هر انسانی را فارغ از دین، مذهب و جغرافیا به درد می‌آورد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان خوزستان و اهواز بتوانیم همدردی خود را با کودکان بیگناه فلسطین اعلام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها