یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
«رؤیای صادق» به چاپ دوم رسید

ایلام - نشر سوره‌های عشق، خاطرات منوچهر آبسالان با عنوان «رؤیای صادق» را در نوبت دوم، چاپ و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نشر سوره‌های عشق، خاطرات منوچهر آبسالان با عنوان «رؤیای صادق» که ناگفته‌های راوی از سه هزار و ۳۷۵ روز اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق است، در نوبت دوم چاپ و منتشر کرد. این کتاب در۳ فصل، (زندگی‌نامه و دوران دفاع مقدس، اسارت و آزادی) تدوین شده و مؤلف به بیان خاطراتش در سه هزار و ۳۷۵ روز اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعث عراق پرداخته است.

آبسالان در این کتاب به زبانی جذاب، ساده و روان ناگفته‌هایی از خاطراتش در دوران اسارت که ۱۰ سال طول کشیده را با خواننده به اشتراک خوانش گذاشته است. کتاب دارای سپاس‌نامه مؤلف، مقدمه و تصاویری رنگی است که بر جذابیت متن افزوده است. می‌توان امیدوار بود که با توجه به میزان اسارت راوی و قهرمان کتاب به مدت ۱۰ سال در زندان‌های عراق و حوادثی که برابش رخ داده، شاهد جلدهای بعدی آن بود.

بخشی از کتاب:

«شب که شد، طبق معمول عراقی‌ها آمار گرفتند. ما را داخل آسایشگاه کردند و من هم طبق توصیه آقای جمشیدی چهار قل را خواندم. اما باز هم خوابم نمی‌برد. این بی‌خوابی یک هفته ادامه داشت و من توسلم به حضرت زهرا (س) و قرآن و چهارقل را قطع نکردم… یک شب، حوالی ساعت سه ونیم در حالی که به دیوار تکیه داده بودم و قرآن می‌خواندم، ناگهان خوابم برد…» صص ۱۵۰ و ۱۵۱

به گزارش ایبنا؛ انتشارات سوره‌های عشق کتاب زیر نظر (سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رؤیای صادق، خاطرات منوچهر آبسالان را در نوبت دوم چاپ در سال ۱۴۰۲، در ۱۹۲ صفحه مصور، با ویرایش کاظم عابدینی و طرح جلدی از قدرت ملکی در ۱۰۰۰ جلد و به قیمت ۹۰ هزارتومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها