شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
«از همان شب که خورشید آمد» رونمایی می شود

سمنان - نویسنده کتاب «از همان شب که خورشید آمد» از برگزاری مراسم رونمایی این کتاب خبر داد و گفت: این مراسم بیست و یکم آبان ماه در تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

ندا ثابتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود، با اشاره به رونمایی از نمایش نامه «از همان شب که خورشید آمد» در تهران بیان کرد: مراسم رونمایی این کتاب در تئاتر شهر و سالن مشاهیر، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایش نامه «از همان شب که خورشید آمد» همزمان با بیست و یکم آبان ماه ساعت ۱۶ الی ۱۹ در سالن مشاهیر تئاتر شهر رونمایی می شود، افزود: در این مراسم رونمایی، سعیده آجربندیان و غلامحسین دولت آبادی درباره کتاب سخنرانی دارند

نویسنده «از همان شب که خورشید آمد» همچنین گفت: این کتاب نمایشنامه درباره شهید ادواردو آنیلی است که دکترای فلسفه داشته و از ثروتمندان بزرگ ایتالیا بوده است که پدربزرگش تاجر بزرگ و صاحب شرکت و کارخانه‌های بزرگ اتومبیل سازی مثل فیات و باشگاه یوونتوس بوده و مالک و صاحب کارخانه‌های اتومبیل سازی و هلکوپتر سازی و صاحب باشگاه یوونتوس بخشی از ثروت پدرش بوده است.ادواردو بعد از مسلمان شدن و شیعه شدن با مخالفت شدید خانواده مواجه می شود و همین مسأله موجب درگیری و کشمکش هایی می شود و سرانجام به دست صهیونیست ها شهید می شود.

ثابتی درباره این کتاب توضیح داد: در این نمایشنامه به فرازهایی از موقعیت های دراماتیک زندگی ادواردو برای ادامه باورهایش و در نهایت شهید شدنش پرداخته شده است.

در این مراسم مدیر انجمن ادواردو آنیلی از اصفهان آقای جمال طاهری نیز حضور دارند و بخشی از فیلم مستند که خود ادواردو درباره مسلمان ها ساخته است پخش می شود. از علاقه مندان دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها